Beantwoord

Netflix - wel ondertiteling, wel geluid, geen beeld?!

  • 27 februari 2019
  • 5 Reacties
  • 1625x Bekeken

Reputatie 1
Zoals de titel aangeeft, opeens een zwart scherm halverwege een aflevering. Ondertiteling loopt door, geluid gaat door, maar geen beeld meer?! Stukje terugspoelen, gaat 3 seconden verder maar daarna weer zwart beeld 😞

Herkent iemand dit?
icon

Best beantwoord door Dave- 28 februari 2019, 07:51

Even half uurtje de stroom eraf.
Dan opnieuw opstarten ( kost 15 minuten voor alles online is )
Dan op Menu klikken
Ga naar Mijn Media
Klik op Apps
Benader Netflix 1 malig

Je kan dan gewoon kijken en bij het afsluiten altijd via de terug knop doen tot Netflix zegt, Weet u zeker dat u wilt afsluiten, je kan ook naar de afsluit optie bladeren met je pijltjes.

Succes en laat het even weten of het gelukt is.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Het komt me bekend voor en dan zet ik meestal de Media Box XL uit voor 30 minuten.
Na het opstarten ga ik dan door op menu te klikken, naar Media en vervolgens Apps.
Dan benader je Netflix en dan werkt het weer.

Hou het in de gaten of het vaker gebeurt.
Reputatie 1
OK, zet jij de Mediabox dan gewoon uit met de afstandsbediening (stand-by) of haal je de stroom er ook af? Ik had wel Netflix afgesloten en opnieuw opgestart maar dat gaf geen verbetering.
Reputatie 7
Badge +26
Even half uurtje de stroom eraf.
Dan opnieuw opstarten ( kost 15 minuten voor alles online is )
Dan op Menu klikken
Ga naar Mijn Media
Klik op Apps
Benader Netflix 1 malig

Je kan dan gewoon kijken en bij het afsluiten altijd via de terug knop doen tot Netflix zegt, Weet u zeker dat u wilt afsluiten, je kan ook naar de afsluit optie bladeren met je pijltjes.

Succes en laat het even weten of het gelukt is.
Reputatie 7
Hey @Popeye . Oh jee. Een serie zonder beeld, stelt natuurlijk niet zoveel meer voor. Is het inmiddels gelukt? 🙂
Reputatie 1
@xGarfieldx-Dave , @Lycke Ziggo , gisteravond het advies opgevolgd en Mediabox met de schakelaar op de achterkant uitgeschakeld. Uurtje laten afkoelen en daarna weer aangezet (ondertussen via de GO! app en Chromecast "gewoon" voetbal gekeken 😋). Daarna de stappen doorlopen en Netflix via de Apps aangezet. Twee afleveringen gekeken zonder problemen.

Normaal gesproken kijk ik Netflix via kanaal 150. Is het beter om via de Apps te kijken of zou dat niet uit mogen maken?