FranskeVanKaa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix via apps en kanaal 150 werkt niet (meer) - 1 x gelukt na inloggen daarna nada nopes njente..

Beste Ziggo mensen,

va 17-11-2020 aangesloten bij Ziggo / aansluiten en installeren mediabox en modem geen probleem / internet werkt prima en zo ook het tv kijken. verder geen bijzondere handelingen gedaan maar puur alleen maar correct aansluiten en installeren van het modem en mediabox / tis natuurlijk even wennen aan structuur en vormgeving van Ziggo als men van een andere provider komt / tuurlijk zijn er minnetjes en plusjes maar daar deal ik mee maar dat NETFLIX nu nog een VET probleem is (lees: reeds maaanden afspeelt  - zelfs berichten van 2 jaar geleden - ik mag er van uitgaan dat ik dit probleem - voor jullie oa moderators - NIET nogmaals hoef uit te leggen wat of waar het probleem ligt. Ik post dit berichtje puur ter kennis geving daar ik niet geloof in een verbetering wat betreft ‘ haperende’ Netflix via kanaal 150 of apps. Benieuwd wat er voor mij nog meer te wachten staat als nieuwe klant zijnde.

met vr grt,

FranskevanKaa

nb.: kzal mediabox wederom opnieuw opstarten.

2 Reacties 2
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Haperende Netflix op de mediabox duid vaak op een signaal probleem/verkeerde aansluitwijze in de binneninstalatie.

 

Zou je wat foto's kunnen maken van je AOP (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

Bijvoorbeeld splitter, kabels, modem, signaal versterker.

Zit vaak in de meterkast.

 

Zou je ook een foto willen maken van de coax wandcontactdoos waar je mediabox op aangesloten zit?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @FranskeVanKaa en welkom hier op onze Community, 

Super irritant natuurlijk dat je problemen ervaart met Netflix! Zoals @Tom. hierboven ook aangeeft, heeft het probleem wat je ervaart vaak te maken met de binnenhuisinstallatie en het moet dus zeker weten op te lossen zijn. We ontvangen graag de foto's waar Tom. om vraagt zodat we met je mee kunnen kijken en denken! Alvast bedankt. 

Uitgelicht topic