Isis

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix loopt vast na 1 aflevering via Ziggo Mediabox XL

We hebben sinds 2 weken alles in een van ziggo. Het duurde even maar nu werkt t eindelijk. Echter, als we Netflix kijken via de mediabox, stopt t als je een aflevering van een serie hebt bekeken. Normaal gesproken zet Netflix dan de volgende klaar en kun je dus vlot nog een aflevering bekijken. Als we via de laptop of PlayStation kijken is dat ook zo. Toen we via xs4all alles in 1 keken, ook via een kastje, was dit ook zo. Alleen via de mediabox dus niet. Als de aflevering klaar is gaat de aftiteling, unlike Netflix, eindeloos door. Als dat klaar is, wordt t beeld zwart. Op de mediabox staat dan nog ‘netflix’ en de tv is niet uit, het scherm is gewoon zwart en er gebeurt niets meer. Als we de tv uit zetten, weer aan zetten, weer naar Netflix gaan, pas dan kunnen we de volgende aflevering kijken. Wat is eigenlijk dan nog het voordeel van zo’n mediabox? Kent iemand dit probleem en wat is eraan te doen? Of gewoon dan maar via PlayStation kijken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Isis, helaas is er nog geen update rondom Netflix. Je kunt hiervoor het beste het topic 'Netflix loopt vast bij aftiteling' volgen. Zodra we nieuws hebben, plaatsen we het namelijk daar.
Dit topic sluit ik nu.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens, nog geen oplossing helaas.

https://community.ziggo.nl/apps-op-je-mediabox-xl-98/netflix-app-hangt-na-bijna-elke-aflevering-34709#post345707

https://community.ziggo.nl/apps-op-je-mediabox-xl-98/netflix-loopt-vast-bij-aftiteling-34010/index3.html#post348929
Isis
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank. Ik heb de links bekeken. Dit probleem blijkt al een maand te bestaan...Ik was zelf tevreden met XS4all, alles werkte prima, klantenservice ook. Dit kan ik van Ziggo in de afgelopen 2 weken nog niet zeggen. Ik stapte over want het was goedkoper en de downloadsnelheid is groter. Maar de afgelopen 2 wk zijn er 3 monteurs nodig geweest om de belofte "we gaan pas weg als t werkt" gestand te doen...En dit netflix gebeuren is inderdaad super irritant. Ik zag een Ronald Ziggo die kennelijk bij Ziggo werkt zijn best doen de IT afdeling eea te laten oplossen. Het lijkt mij een heel goed idee als deze Ronald eens een update geeft. Bizar inderdaad dat t eerder via de mediabox kennelijk wel werkte...
Kan iemand mij zeggen of je ook programma's kunt terugkijken als je geen mediabox hebt? Ik zie anders geen voordeel meer aan de mediabox nu en we betalen er wel voor.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Isis, welkom op de Community! Wat vervelend dat je start bij Ziggo nogal stroef is verlopen en dat je nog steeds met problemen zit. Het issue met Netflix op de Ziggo Mediabox XL is op dit moment nog bij ons in onderzoek. We zoeken hier natuurlijk zo snel mogelijk een oplossing voor! Hopelijk vind je het toch de moeite waard om dit even af te wachten.

Ziggo Replay is beschikbaar via de Ziggo Mediabox XL, of via de ZiggoGO.tv en de Ziggo GO app. En verder kun je natuurlijk gebruik maken van Uitzending Gemist.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Isis, helaas is er nog geen update rondom Netflix. Je kunt hiervoor het beste het topic 'Netflix loopt vast bij aftiteling' volgen. Zodra we nieuws hebben, plaatsen we het namelijk daar.
Dit topic sluit ik nu.

Uitgelicht topic