Beantwoord

Netflix kanaal 150 en Videoland 151 starten niet op (extra) Mediabox XL

• 26 februari 2018
  • 38 Reacties
  • 23486x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

38 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Volgens berichten heeft ziggo de apps op de extra box uitgeschakeld ivm problemen. Volgens zeggen als deze problemen opgelost zijn, dat de apps weer beschikbaar komen.

ik wou kijken waar ik kom niet meer erin en mijn display is zwart staat geen videoland op meer en ik kan ook geen video afspelen

gr maarten
Reputatie 2
Badge +1
Hok ik heb ook een probleem alweer .Ik ben lang bezig .Ik heb alles vernieuwd ik word steeds eruit gegooid moet ik oplossen .Ik heb paar keer ziggo gebeld en die zeggen bel videoland en videoland zegt tegen mij bel ziggo word kast naar de muur gestuurd
Reputatie 7
Hoi Maartenzeevat,

Er waren in de vorige weken wat bekende problemen met de apps, dus dat zal je problemen van vorige week kunnen verklaren. Hoe staat het er inmiddels voor?
Reputatie 2
Badge +1
De app is goed bij mij thuis .maar ik ben nu bij mij moeder. En ik zie geen koppel code . .Ik zie alleen zwarte scherm en de logo van videoland .alleen bij mijn thuis doet tie het
Reputatie 2
Badge +1
Heb je mij laatste mailtje ook gezien. Wand ik kan bij mij moeder niet inloggen ik zie geen koppel code of mijn profiel

P.z bij mij thuis doet is goed. Maar als ik een serie kijk en wil daarna een programs kijken dan word ik eruit gegooid .wil je mij de bellen .of jan je ook privé spreken
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @Maartenzeevat ,

Wat je even kan proberen is het volgende: Zet de mediabox van je moeder stroomloos. ( liefst even de stroomstekker er af) . Dit voor 5 a 10 minuten. Na dat je de stroom er weer opgezet hebt wachten dat er in de display ( eerst zie je dat balkje heen en weer gaan) weer de tijd staat en de box online is. Nu de box aan zetten. Even 2 minuten niets doen. Nu benader je eerst de netflix app in het menu apps in het menu "mijn media" Selecteer daar de netflix app. Hopende dat deze nu goed is. Vanaf nu is ook kanaal 150 beter benaderbaar. Succes.

Dit helpt vaak. Gr Rob

Edit dit werkt voor de mediabox xl of dit ook helpt voor de extra media box?? maar helaas hoor je vaker problemen inz de extra mbxl. en of netflix app nog wel geactiveerd is...
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb geen netfl ix ik heb vudeoland
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen netfl ix ik heb vudeoland
@Maartenzeevat Ah ok... probeer dan eens je af te melden op al je andere apparaten waar je naar videoland kijkt. en probeer idem mijn tips inz stroom, om eerst de app in het menu mijn media te benaderen. nu ook even van uit gaande de mbxl. en evt de extra mbxl. Ik heb zelf geen ervaring met de extra box.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb ook geen extra media box .Ik heb gewoon zo box .de tip die jij geef ik heb 100 geer gedaan het werkt niet . .
Reputatie 7
Badge +24
Jammer! Dan is de moderator weer aan zet😐@Michael Ziggo
Reputatie 7
Wil je de Mediabox XL van je moeder eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Je kan ervoor kiezen om de opnames te bewaren, geen zorgen. Het werkt wel bij jou en er staat nu geen bekend incident open. Dus ik ben benieuwd wat er na de fabrieksinstellingen gebeurt.
Reputatie 2
Badge +1
Heb ik ook 3 keer gedaan en als hij op start dan zie ik gewoon zwarte scherm met de logo van videoland en verder zie ik niks .dus ik heb hem vaker terug gezet maar dat helpt niet .Ik heb videoland gesproken .en die heb ik ook de probleem aan hun gegeven en tien zij Dave we zijn mee bezig dat heb ik gehoord
Reputatie 7
Check, goed bezig dan in ieder geval! We gaan even verder in het algemene topic over Videoland, dat is beter voor het overzicht. Het topic vind je hier, klik. Dan sluit ik het hier af.