Vraag

Na werkzaamheden opeeens storing 2020 Mediabox XL op regelmatige tijden

• 4 december 2018
  • 57 Reacties
  • 6228x Bekeken

Toon eerste bericht

57 Reacties

@Be rt ik ben echt een leek. Ik snap die vraag niet. Ik maak wel foto.

Reputatie 7
Badge +35
@Lpvd
Is de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in het thuisnetwerk uitgevoerd met je afstandsbediening?

Heb je de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem of aan een router?
@Be rt 2020 gaat nu helemaal niet meer weg Bert (zat midden in een film) al 14 minuten.
Ondertussen weer uitgevallen. Maar duurt nu al 6 minuten.
Alles is hier trouwens door een monteur aangesloten.
1. Nee geen coax versterker.

De rest van uw vragen zijn niet helemaal duidelijk. Ik kan wel zeggen dat het al heel lang goed gaat. En opeens na de werkzaamheden foute boel is. Is vanavond net voor de 8e keer uitgevallen. Ca. 2 minuten.
Reputatie 7
Badge +35
@Lpvd Heb je ook nog een coax versterker in gebruik?

Het signaal is op het randje of iets te hoog.
De Mediabox XL krijgt last van oversturing als hij al iets in Uitmuntend komt op NPO1.

Ik zie ook DHCP uitvoeren en WAN NIET VERBONDEN.

Dit betekend mijns inziens dat je Mediabox XL nog in een thuisnetwerk staat en de Mediabox XL zelf geen verbinding / geen goede verbinding heeft met de Ziggo servers.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

Zo goed??? (Ben een leek)
Reputatie 7
Badge +35
Voor diegene die de laatste dagen deze problemen hebben @NJ 1953 @Lpvd

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.