Victor B

Level 1
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes

Na verhuizing op 4-9-2019 nog steeds geen werkende mediabox xl code 1060

Mijn dochter woon in een instelling voor mensen met een lichte beperking.
De mediabox betekent alles voor haar . De monteur heeft alles aan gesloten maar kreeg de mediabox niet geinstalleerd , telkens code 1060 . De monteur is weggegaan met de mededeling dat het na 24 uur wel gelukt zal zijn. Dus niet .
Ook nog 3x contact gehad met klantenservice . Geen van alle drie kon het oplossen .
Van de eerste medewerker moest ik wachten tot 16:00 uur,weer code 1060 .
De tweede medewerker verbrak de verbinding toen ze het niet opgelost kreeg.
De derde medewerker kreeg het ook niet opgelost en zou het hogerop doorzetten met de mededeling je krijgt weldra een sms . Nog steeds geen sms .
Nu vraag ik me af wordt dit nog opgelost. Wel betalen en geen gebruik van kunnen maken.
Mijn dochter is zeer teleurgesteld .
7 Reacties 7
Victor B
Topicstarter
Level 1
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes
Ze is nu al een week verhuisd en nog steeds een mediabox die niet werkt .code 1060
Voor een bedrijf als Ziggo zou ik me schamen hoe er met de klant wordt omgegaan.
Wel betalen voor een product dat niet werkt.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi Victor, ik begrijp dat de mediabox een belangrijk medium is voor je dochter. Wanneer deze wegvalt en het onduidelijk is wanneer het weer werkt, zit je niet rustig. Zo te lezen is er al veel contact geweest en veel geprobeerd om de installatie te laten slagen. Zijn jullie inmiddels verder gekomen met de installatie en is er nog verder hulp geboden?

Over de kosten hoef je niet in te zitten. Wanneer de foutcode wordt veroorzaakt door een storing/slecht signaal/slecht werkende box dan krijgt ze dat abonnementsgeld gewoon terug, zodra alles is opgelost. Het is zonde wanneer ze moet betalen voor iets waar ze geen gebruik van kan maken.
Victor B
Topicstarter
Level 1
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes
Het is vandaag opgelost na het sturen van een nieuwe mediabox , ook heeft ze ter compensatie 3 maanden film 1 gekregen , waar ze tevreden mee was.
Het was dus een storing in de box . ( wellicht regiocode ???).
Marianne bedankt voor de medewerking .
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Fijn dat het is opgelost en een nieuwe mediabox het antwoord biedt. Toch heeft dat wel even wat voeten in de aarde gehad. Met Film1 kan ze hopelijk extra relaxen van de nieuwe mediabox. Ik durf ook niet te zeggen waar het hem in zit, lijkt mij dan eerder in de hardware te zitten. Bedankt voor je terugkoppeling over deze situatie in ieder geval!
Victor B
Topicstarter
Level 1
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes
Helaas te vroeg gejuicht , de nieuwe box valt regelmatig uit met code 2020 .
Contact gehad met klantenservice en een mediabox next besteld met afspraak monteur
voor a.s. donderdag 19-9-2019. Hopelijk dat het dan wel opgelost wordt.
Helaas jammer dat ze hiervoor na zoveel sores met de boxen ook nog activatiekosten moet betalen.Zo zie je maar wat verhuizen teweeg kan brengen.
Victor B
Topicstarter
Level 1
  • 48Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes
Monteur heeft mediabox next aangesloten en nu kan ze na 2 weken eindelijk genieten van de box en tv kijken zonder storings codes . Hulde voor de monteur die perfect werk heeft afgeleverd.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Victor Mocht dit nog niet geregeld zijn, Ziggo kent een goede compensatieregeling voor het kunnen gebruiken van hun diensten.
Als je contact opneemt met Ziggo als het uiteindelijk opgelost is, neem dan contact op met Ziggo en vraag om de compensatie regeling.

Uitgelicht topic