Beantwoord

Na luisteren radio reageert de Mediabox XL niet meer

• Gedreven Liefhebber
  • 26 reacties
Ik luister sinds ik de mediabox heb regelmatig naar de radio.. Nu de top2000 weer is begonnen op radio 2 de hele dag... Ik heb het probleem dat als ik een paar uur naar de radio heb geluisterd, de box niet meer reageert op de afstandsbediening. Ik krijg hem niet meer op een tv kanaal. de enige knop wat werkt is de aan/uit knop. Daarna MOET ik op "1" drukken zodat hij naar kanaal 1 gaat. Andere knoppen werken niet. ook niet de gids. Is dit een bug?
En ook... wie is het gelukt om radiozenders op de favorietenlijst te zetten? Zitten die dan onder de tv favoriten of wordt dat een aprte lijst?

Alvast bedankt
icon

Best beantwoord door Sluisjes 29 december 2018, 18:14

Had ik ook. Bij mij was de oplossing eerst de tv uit doen, dan de mediabox op 1 zetten of ander tv kanaal en dan de tv aan doen.

Scheelt een hoop herstarten van de mediabox.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Dit is een bug.

Als je radio luistert voor langere tijd, dan werkt alleen de 1 indrukken en wachten tot de box op het frontscherm weer NPO1 aangeeft.
Hierna kun je de TV weer aanzetten, als hij uitstond, en/of kun je weer verder zappen.
wel grappig dat het nu als " opgelost" wordt gezien...

De 1 indrukken werkt niet..alleen nadat ik de box helemaal uit heb gezet.

En als het bekend is dat het een bug is, waarom wordt er dan niks aan gedaan. Ik neem aan dat dit al langer bekend is?
Reputatie 5
Badge +8
pox-ie schreef:

En als het bekend is dat het een bug is, waarom wordt er dan niks aan gedaan. Ik neem aan dat dit al langer bekend is?

Dat is een heel goede vraag.
Reputatie 7
Badge +18
youriy schreef:

pox-ie schreef:

Dat is een heel goede vraag.

...Waarop wij helaas geen antwoord hebben ...
Reputatie 7
Badge +31
pox-ie schreef:

wel grappig dat het nu als " opgelost" wordt gezien...

De 1 indrukken werkt niet..alleen nadat ik de box helemaal uit heb gezet.

Dit is al zo oud als de box, maar waarschijnlijk lastig te vinden en volgend jaar komt er een nieuwe box, dus of dit nu nog opgelost gaat worden, betwijfel ik.

De nieuwe Mediabox - discussieer er hier op los!

Hieronder al vast een voorproefje:
Een andere 'oplossing' is voordat je iets anders doet met de afstandsbediening eerst 2 keer de ch up indrukken.
Dit is hier de manier om een vastloper te voorkomen.
Reputatie 1
Had ik ook. Bij mij was de oplossing eerst de tv uit doen, dan de mediabox op 1 zetten of ander tv kanaal en dan de tv aan doen.

Scheelt een hoop herstarten van de mediabox.