73MICHDit is een klant helpt klant forum waar zeer technische klanten meekijken en meedenken, het is een uitdaging om de oplossing te vinden, daarnaast komen Ziggo moderators erbij als er een onoplosbare situatie zich voordoet, zij zijn zeer vasthoudend, diepgaand en effectief.
Er zijn via dit forum al meerdere jarenlange problemen opgelost.
Even een paar, simpel lijkende, vragen om de situatie duidelijk te krijgen en om zaken uit te sluiten:
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Zwak, Goed of Uitmuntend is.
Heb je de box opgenomen in een thuisnetwerk of met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Zo nee, prima, zo ja, laat even weten.
Kun je ook een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers?