Beantwoord

Mediabox XL resetten

Ik wil de mediabox xl resetten. Maar de account gegevens zijn van jaren geleden en heb ik niet meer. Kan Ziggo dit voor me resetten op afatand?
icon

Best beantwoord door Marianne Ziggo 10 augustus 2018, 11:43

Welkom op onze Community, Roma6267. Leuk dat je er bent! Wil je mij je postcode en huisnummer in een privébericht sturen? Dan neem ik een duik in je Mediabox XL. Je kan ook Be rt zijn advies opvolgen om dit te fixen 🙂

Ben je er verder uitgekomen met de installatie van je nieuwe modem? Zo niet, we staan hier voor je klaar!

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
Ik zet even een aanvulling van je andere bericht hierbij voor een Ziggo moderator @Roma6267

"Hi, we hebben een nieuw apart modem ontvangen voor wifi. Kunnen jullie de mediabox xl resetten en wifi uitzetten?"

Als hier een Ziggo moderator voorbij komt in één van de komende dagen zal hij dit doen voor je, hoop ik.☺
Dank je wel!
Reputatie 3
Badge +3
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/opnieuw-instellen/

https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/front-panel-reset-ziggo-mediabox-xl-3364
Reputatie 7
Badge +11
@Steefb Dit zijn goede tips voor het resetten van het TV gedeelte van de Mediabox XL.
Het modemdeel staat los van het TV deel en reset niet mee helaas.

Dit zal door de helpdesk, via de chatbox wel kunnen gebeuren, wel even duidelijk melden dat het modemdeel gereset moet worden, zodat niet het TV deel gereset wordt of via een Ziggo moderator.
Chatbox komt hier 24/7/365 midden in beeld als er iemand beschikbaar is, zojuist nog gezien:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier
Welkom op onze Community, Roma6267. Leuk dat je er bent! Wil je mij je postcode en huisnummer in een privébericht sturen? Dan neem ik een duik in je Mediabox XL. Je kan ook Be rt zijn advies opvolgen om dit te fixen 🙂

Ben je er verder uitgekomen met de installatie van je nieuwe modem? Zo niet, we staan hier voor je klaar!
Reputatie 7
Badge +11
Mocht niet duidelijk zijn hoe een privébericht te sturen? @Roma6267
Klik op Marianne haar naam of avatar en klik op de volgende pagina op Stuur bericht.
Ik snap helemaal niets van dit forum. Dat ligt waarschijnlijk aan mij. Maar als iemand van Ziggo de box kan resetten, heel graag. Ik ontving een mailtje om hem uit en weer aan te zetten. Dat heb ik gedaan.
Reputatie 5
Roma6267 schreef:

Ik snap helemaal niets van dit forum. Dat ligt waarschijnlijk aan mij. Maar als iemand van Ziggo de box kan resetten, heel graag. Ik ontving een mailtje om hem uit en weer aan te zetten. Dat heb ik gedaan.

Ik ga voor je aan de slag, @Roma6267. Marianne is even op vakantie, dus ik neem het van haar over. Stuur je adresgegevens even naar me en dan reset ik je Mediabox XL. Je stuurt mij een bericht door op m'n naam te klikken en voor 'Stuur bericht' te kiezen. 👍🏼
Reputatie 7
Badge +11
Roma6267 schreef:

Van wie ontving je dit mailtje?
Is je Mediabox XL inmiddels gereset? @Roma6267
Reputatie 7
Hallo @Roma6267,

Het is misschien dat verwarrend maar op dit moment is @Michael Ziggo op zijn welverdiende vakantie gegaan 🙂 Op afstand heb ik opdracht gegeven om het modemgedeelte van de Mediabox XL te resetten. Helaas ben ik er niet helemaal zeker van of dit gelukt is. Wil je testen of je nu met de originele gegevens weer kan inloggen op het internetgedeelte van de Mediabox XL?

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics