1
Vraag
2
Reacties
Leocon

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL problemen - blokken, 2020, 2012

Be rt wrote:
Leocon Ervaar je de klachten nu die je omschrijft?
Zo ja, laat dan je klachten hier duidelijk omschreven weten.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators ook vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Be rt

beste Bert deze klachten ervaar ik al een hele tijd. er is al 2x een kabel gerepareerd en is weer begonnen vooral als het regent dan hebben weer last van blokken en melding 2020 of 2012. maar als je belt wordt er altijd naar je eigen kabels gewezen of de box elke keer naar fabrieksinstelling zetten. de monteur die hier de laatste keer is geweest zou al doorgeven dat de kabel buiten vervangen moest worden mede omdat deze ook maar 20cm onder oppervlakte ligt. maar nooit meer iets van Ziggo vernomen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Leocon, tijd voor actie lijkt mij! Ik zie dat je al wel zelf actie hebt ondernomen en voor een monteursafspraak hebt gezorgd. Geef je hier weer een update na de komst van de monteur? We zijn benieuwd!

*Update: de monteur heeft de Mediabox XL omgeruild.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Leocon schreef: "de monteur die hier de laatste keer is geweest zou al doorgeven dat de kabel buiten vervangen moest worden mede omdat deze ook maar 20cm onder oppervlakte ligt. maar nooit meer iets van Ziggo vernomen. "

Dat lijkt me iets voor Mark Ziggo om eens te bekijken waar dit nu fout gaat.:relaxed:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Leocon, tijd voor actie lijkt mij! Ik zie dat je al wel zelf actie hebt ondernomen en voor een monteursafspraak hebt gezorgd. Geef je hier weer een update na de komst van de monteur? We zijn benieuwd!

*Update: de monteur heeft de Mediabox XL omgeruild.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic