Beantwoord

Mediabox XL niet zichtbaar in mijn Ziggo en error 8075 bij On Demand


Hen een oud anno omgezet naar een nieuwe zodat ik de mediabox xl kreeg. Deze aangesloten en hij werkt. Nu wilde ik iets terug kijken of een serie bij on demand maar krijg de errorcode 8075 en werkt dus niet
Ais ik mijn Ziggo kijk zie ik drie smartcards (Dit klopt) maar niet mijn mediabox xl
Wwilde een heractivatie doen van de zenders maar dat gaat niet

Wat kan ik doen om dit werkend te krijgen

Rob
icon

Best beantwoord door Rob ol 5 mei 2019, 10:20

Kon niet tot het middaguur wachten en heb het net geprobeerd en het werkt
Zie mediabox xl in mijn Ziggo heb hem kanalen laten verversen en on demand en replay werkt top bedankt allemaal voor de hulp

Rob
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

12 Reacties

Helpdesk gesproken en moet ook mijn nieuwe modem aansluiten waardoor hij binnen het ziggo systeem doorgezet wordt en dan wordt ook alles overgezet en zal Mediabox XL zichtbaar worden en de foutmelding ook verdwijnen.
Dus probleem zou dan opgelost moeten zijn.

Rob
Reputatie 7
Hoi @Rob ol, welkom hier!

Wat je zegt klopt helemaal! Wanneer alles is geïnstalleerd loopt alles door in het systeem. Daarna zal On Demand moeten werken. Wanneer alles goed staat in de systemen kan het tot ongeveer 24 uur duren voordat het ook in je Mijn Ziggo goed staat.

Houd je ons hier op de hoogte?
Bijna twee dagen verder en zie nu wel de connectbox in in mijn Ziggo maar mediaplayer XL nog steeds niet en on demand geeft nog steeds zelfde error
Iemand enig idee
Reputatie 7
Badge +29
Hoi Rob,

Blijkbaar staat het abonnement nog steeds niet volledig op de Mediabox XL.
Wat je kunt proberen is inloggen op je Mijn Ziggo, klik op Producten, scrol naar beneden totdat je bij de Mediabox XL uit komt, klik op Zenders en pincode herstellen en klik als laatste op Opnieuw ophalen. Wanneer je dit doet, moet de Mediabox XL aan staan.
Hopelijk kun je dan na een kwartiertje wel gebruik maken van On Demand :)

Groet,
Evert
Dat is het probleem mijn mediabox xl komt niet onder mijn producten en kan hem dus ook niet opnieuw laden
Reputatie 7
Badge +29
Dan loopt er zeker iets vast.
Wil je een snelle oplossing, neem dan nogmaals contact op met Ziggo.
Anders geef ik een seintje aan een Ziggo moderator en die zal het dan morgen oppakken :)

Groeten!
Als jij een seintje wil doorgeven heel graag dan hoor ik hem morgen wel kan tv kijken dus geen probleem

Aalvast dank
Rob
Reputatie 7
Badge +29
Bij dezen gedaan! 👍🏼
Fijn weekend verder 🙂
Reputatie 7
@Rob ol Het seintje is bij ons binnengekomen hoor🙂 Mocht je tijd hebben, wil je dan rond het middaguur nog een test willen of de foutcode dan verdwenen is? Alvast bedankt!
Top ga het straks proberen hou jullie op de hoogte

Gr rob
Kon niet tot het middaguur wachten en heb het net geprobeerd en het werkt
Zie mediabox xl in mijn Ziggo heb hem kanalen laten verversen en on demand en replay werkt top bedankt allemaal voor de hulp

Rob
Reputatie 7
Badge +29
Super! Mooi dat het werkt!

Fijne zondag!😎