Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb een Complete abonnement dus ook de mediabox xl en ben redelijk tevreden daarmee, alleen de snelheid over de wifi zou wel omhoog mogen, deze is nu max 100Mbit/s doordat de wifi adapter (802.11n) in de mediabox niet sneller kan en met 4 pubers in huis merk je dat echt wel.
Mijn vraag is nu, komt er ook een mediabox xl die wel draadloos hogere snelheden aankan met bv een wifi adapter 802.11ac, zodat een duurder abonnement niet nodig is?
Wifi N kan wel sneller, kan de apparatuur van de pubers wel sneller, mede met de afstand gerekend tot de Mediabox XL?
Maar de definitieve oplossing kan zijn om je internet via een apart modem te gaan regelen, dan heb je de laatste techniek in huis.
Ziggo kan een modem naar je toesturen sturen voor een betere wifi ervaring en meer mogelijkheden. Deze wordt gratis naar je toegezonden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.https://community.ziggo.nl/settings/profile
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller gebruik wilt maken van een apart modem. De oranje chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm van het contactformulier, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
Wifi N kan wel sneller, kan de apparatuur van de pubers wel sneller, mede met de afstand gerekend tot de Mediabox XL?
Maar de definitieve oplossing kan zijn om je internet via een apart modem te gaan regelen, dan heb je de laatste techniek in huis.
Ziggo kan een modem naar je toesturen sturen voor een betere wifi ervaring en meer mogelijkheden. Deze wordt gratis naar je toegezonden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.https://community.ziggo.nl/settings/profile
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller gebruik wilt maken van een apart modem. De oranje chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm van het contactformulier, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
Allereerst welkom op de Community! Helaas kan ik in je profiel geen adresgegevens terugvinden en hierdoor je gegevens er niet bij pakken? Had je in de tussentijd toevallig zelf al contact met ons opgenomen via 1 van de mogelijkheden welke @Be rt had aangegeven?
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...