1
Vraag
2
Reacties
HPADeGraaf23081

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL melding 1110

Ben overgestapt van ci+ module naar mediabox XL. Krijg melding 1110 in beeld, klantenservice 3x contact mee gehad, nu moet er apart een monteur komen, is dit echt nodig? Volgens de site ligt de fout namelijk bij ziggo zelf…

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HPADeGraaf23081
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is inmiddels opgelost,  was volgens de monteur wel een fout van ziggo zelf. Hij heeft via zijn laptop de configuratie gecorrigeerd( stond nog gedeelte op de ci+ en gedeeltelijk op de mediabox, waardoor bij beide geen goed signaal) en na een update van de mediabox (10 min werk) was het opgelost. Ben ik dus vanaf donderdag tot vanochtend (maandag) continu bezig geweest met "verkeerde oplossingen"... Aldus de monteur..  Maar iig eind goed, al goed.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Is de Mediabox XL met een netwerkkabel aangesloten aan het modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @HPADeGraaf23081982 . Welkom hier!

Wat een tegenvaller. Ga je over naar een nieuw apparaat, loop je hier tegenaan. Ik snap dat je hier niet blij van wordt en dat je het liever opgelost ziet zonder tussenkomst van een monteur. Nu zie ik dat de monteur vandaag al langs komt, dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat na de afspraak! Laat je het ons weten? ^^

HPADeGraaf23081
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is inmiddels opgelost,  was volgens de monteur wel een fout van ziggo zelf. Hij heeft via zijn laptop de configuratie gecorrigeerd( stond nog gedeelte op de ci+ en gedeeltelijk op de mediabox, waardoor bij beide geen goed signaal) en na een update van de mediabox (10 min werk) was het opgelost. Ben ik dus vanaf donderdag tot vanochtend (maandag) continu bezig geweest met "verkeerde oplossingen"... Aldus de monteur..  Maar iig eind goed, al goed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic