Vraag

Mediabox XL maand offline

• 17 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

Sinds 14 september zit ik zonder internet.

Ik had mijn abonnement gewijzigd en vervolgens de bestelling ongedaan laten maken (binnen een week). Op 15 september heb ik contact gehad met de klantenservice en met de technische dienst om mijn mediabox xl terug online te krijgen. Dit zou ~72 uur duren.

Vervolgens heb ik op 21 september, 28 september en 5 oktober contact gezocht met de klantenservice. Die geeft aan mij niet direct te kunnen helpen en geen inzicht of invloed te hebben op de afdeling die mij wel moet helpen. Verder kan mij ook geen vervangende box of tijdelijk modem toegestuurd worden.

Op 7 oktober heb ik via contactformulier een klacht ingediend over de stand van zaken, met hierin  alle bovenstaande informatie. Hierover heb ik nog geen enkele terugkoppeling gehad, zelfs geen bevestiging van ontvangst.

Graag word ik zo snel mogelijk geholpen.

Oscar

4 Reacties

Om een reactie van een moderator te krijgen moeten uw contactgegevens in uw profiel staan. Staan postcode en huisnummer daar?

Ja :white_check_mark:

Hi Oscar, welkom op de Community. Ik vind het jammer dat we je weinig kunnen vertellen over de status van je mediabox. Zeker wanneer de verwachting steeds verschuift en je gewoon een werkende Mediabox XL wilt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik kan je helaas geen datum meegeven wanneer dit is opgelost. Ik heb helaas geen extra nieuws dus. Het heractiveren van je mediabox zit ‘vast’ in ons systeem. Dit is een bekend probleem en wordt nu handmatig verwerkt. We hebben helaas geen inzicht per klant wanneer dit wordt gedaan.

Apart dat er geen contact meer met je is opgenomen naar aanleiding van je klacht van 7 oktober. Ik heb geen zicht op de klachten die bij ons binnenkomen, dus ik weet daar niet meer over. Je hoort echter wel een bevestiging per e-mail binnen te krijgen dat je een verzoek bij ons hebt ingediend. 

Hi @OscarKroon , ik heb intern nagevraagd of ik nog iets voor je kan betekenen, gezien dit al zo lang duurt. Naar aanleiding daarvan neemt de afdeling die over deze situaties gaat contact met je op om de opties te bespreken. De verwachting is dat zij je morgen hier over terugbellen.  

Reageer