Ingrid1888

Level 1
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox XL maakt veel lawaai en ook in standby

Mediabox ongeveer 2 weken  in gebruik. Staat op tv kast en maakt veel lawaai(gezoem) in standby stand zeker ook. Bovenop is deze box best warm in standby stand. Heb stroom er even af gehad en zoals ik ergens heb gelezen of de schroefjes wel goed vast zitten maar helpt allemaal niet. 

Ook nog af en toe problemen  problemen met opnames: beeld blijft af en toe vast staan.(heel even een kleine hapering.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Denk dat we het lawaai probleem even in dit topic moeten houden en de signaal problemen in het andere topic MediaBox XL Programma's in Mijn opnames lopen vast en slaan stuk over en spelen verder. Alles een pa...

 

Omdat hier ook de foto’s staan en je krijgt anders een heen en weertje. @Lycke Ziggo  heeft in andere topic ook al gereageerd, misschien kan ze de 2 topic’s samenvoegen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Ingrid1888 Soms helpt het de schroefjes iets los te draaien. Dan worden trillingen van de fan niet overgebracht op de zijwand van de omkasting.

Ingrid1888
Topicstarter
Level 1
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Schroefjes heb ik al reeds geprobeerd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.
  
Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of is de Mediabox XL met een netwerkkabel aangesloten aan het modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Ingrid1888
Topicstarter
Level 1
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb de hele nacht de mediabox uitgezet. Nu weer aan en meteen weer lawaai…. In mijn andere vraag over beeldkwaliteit heb ik foto's geplaatst en het antwoord op mijn vraag was dat het signaal goed is, dus daar ligt het dan niet aan. Gisteravond Netflix was een drama: stilstaand beeld en blokjes in beeld.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Denk dat we het lawaai probleem even in dit topic moeten houden en de signaal problemen in het andere topic MediaBox XL Programma's in Mijn opnames lopen vast en slaan stuk over en spelen verder. Alles een pa...

 

Omdat hier ook de foto’s staan en je krijgt anders een heen en weertje. @Lycke Ziggo  heeft in andere topic ook al gereageerd, misschien kan ze de 2 topic’s samenvoegen.

Uitgelicht topic