Vraag

Mediabox XL krijgt geen update's meer - geen programma informatie beschikbaar

hoi mijn mediabox heeft op 05-01-19 de laatste update gehad.en nu zie ik bij tv gids bij progamma,s geen progamma-informatie beschikbaar wat is het probleem

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Kijk hier eens

https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/geen-info-in-de-tv-gids-van-de-mediabox-xl-lees-hier-de-oplossing-17314
hoi heb alles gedaan zo als het hier beschreven staat heb hem 15 min standby gezet bij 13 min werd het standby lichtje eventjes rood toen zag ik het balkje heen en weer gaan toen zag ik de tijd weer staan en ging kijken diagnostiek en zag dar er geen update gedaan was en dit blijft ook het zelfde.geen progamma-informatie beschikbaar mijn sinaalsterkte staat net voor uitmuntend en signaalkwaliteit staat op uitmuntend.vermoed dat de mediabox stuk is want boven heb ook kleine mediabox staan en die update wel
Reputatie 7
Badge +31
@theeke Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
hoi even laten weten hij is verbonden met thuisnetwerk en hij is aangesloten met internet kabel .maar gisteren avond was hij weer geupdate en bij tv gids doet alles weer dus toch gelukt .maar krijg vandaag een nieuwe mediabox.
gr theo
Reputatie 7
Badge +31
@theeke Ik ga je uit de droom helpen betreffende het thuisnetwerk, dat is voor 99,99% de oorzaak van je problemen.
Als je de Mediabox XL aan je modem hebt aangesloten heb je ook 2 DHCP servers in 2 verschillen IP ranges in je netwerk met mogelijk verbindingsproblemen tot gevolg.

Voer de volgende stappen uit en waarschijnljk heb je geen problemen meer, dat topic is door meer dan 60.000 mensen gelezen en dat is niet omdat het thuisnetwerk zo goed werkt:
Thuisnetwerk storing of werkt niet of niet te installeren op Mediabox XL.

Reageer