Sarah Ziggo wrote:
Dag Paul van der Burg,
Kan me goed voorstellen dat je hier van baalt. Goed dat je in ieder geval de update al hebt uitgevoerd, dit is erg van belang. De meeste recente toestellen kunnen inmiddels prima overweg met de Horizon Mediabox, helaas worden niet alle televisies meer geüpdate, waardoor het kan zijn dat de Horizon Mediabox en je tv niet goed samenwerken, maar dat is meer uitzondering dan regel.
Wil daarom eerst nog wat proberen. Heb je de beeldinstellingen al aangepast? Je past de beeldinstellingen van de Horizon Mediabox aan in het menu > opties > uitgebreide instellingen > beeldinstellingen > HDMI-videosignaal. Je vindt hier een paar opties, loop deze allemaal even na.
Heb je daarnaast een andere HDMI-kabel getest?
=========================================
1) Ik heb alle typen beeldinstellingen uitgeprobeerd en geen een verhelpt het probleem.
2) Bij installatie door een UPC monteur is al een nieuwe HDMI kabel geinstalleerd.
3) UPC garantiemonteur heeft het probleem niet kunnen verhelpen.
Is toch wel zeer knullig, ook al update een fabrikant als in dit geval Philips de tv niet meer en ik dus de laatste versie vd tv software heb geinstalleerd, zou een provider toch een tv van slechts 4 jaar oud wel moeten ondersteunen met haar apparatuur in dit geval de Horizonbox.
Ik verwacht voor het vele geld dat ik per maand voor mijn Ziggo abonnement betaal een veruit betere service dan het vaststellen dat eea niet oplosbaar is. Dat is wel erg makkelijk en zeker niet klantvriendelijk..