Afgelopen zondagavond heb ik telefonisch doorgegeven dat mijn harde schijf van de mediabox XL het heeft begeven. Er werd gezegd dat een nieuwe zou worden opgestuurd. Tot nu toe nog niets gehoord of gezien. Wie kan mij helpen om te kijken hoe het er voor staat
Hoi
Sorry dat je zo lang niets gehoord hebt en dat er nog geen nieuwe mediabox onderweg was.. Dat is niet handig! Ik zie dat er opnieuw contact is geweest en dat er inmiddels wel een vervangend exemplaar is besteld voor je. Volgens de Track & Trace code gaat PostNL die vandaag afleveren bij je. Hopelijk doet die het weer zonder problemen
Reageer
Registreren
Heb je al een account? Inloggen
Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Inloggen met sociaal netwerk
Mijn Ziggo Account Inloggen met Facebookof
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.