1
Vraag
2
Reacties
uilkje123

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL: geen zenders

De mediabox bij mij (contractverandering op 25 januari 2019) doet het ook niet goed. Alleen de gratis zenders en gratis youtube zijn zichtbaar op tv. 5 Telefoontjes en een monteur verder is er nog steeds niets opgelost. Het nieuwe telefoonabonnement bij Vodaphone kan men ook niet activeren. Al met al zit ik nu 3 weken zonder tv en een week zonder smartphone abonnement. Buitengewoon irritant. Vooral als je bedenkt dat Ziggo al sinds juni vorig jaar met dit soort problemen blijkt te dealen, nauwelijks oplossingen biedt, maar wel mediaboxen verkoopt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
uilkje123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hartelijk dank Bert voor je reactie. Kwam 1 minuut geleden thuis en de mediabox deed het. Alle zenders waren er!!! Ik had gisteren nog een keer gebeld en de referentie doorgegeven die jij een tijdje geleden aan iemand anders had gegeven (INC 2324804). Misschien was dat het ei van Columbus, ik kan het niet nagaan. Nogmaals dank.
Nu nog verder met Vodaphone, Fijne dag.

Bekijk in context

9 Reacties 9
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
De gegeven informatie is wat onvolledig en daardoor warrig.
Over welk abonnement gaat het en welke apparatuur wordt er gebruikt (connectbox voor internet enz.)?
Als iets niet goed verloopt is dat natuurlijk vervelend, maar er wordt hier vast een oplossing gevonden.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
OK, hier gaat meer mis, ik vermoed dat het abonnement niet is doorgevoerd.
Ik leg dit persoonlijke probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in het systeem zien hoe alles ervoor staat.
Zorg dat je in je profiel van dit forum je postcode en huisnummer hebt staan, dan kunnen ze gelijk je abonnement bekijken met achterliggende informatie.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Een deel van het verhaal staat ook hier: https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/mediabox-xl-geeft-alleen-3-npozenders-een-sportzender-en-lokale-zenders-weer-36686
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ik heb uit alle info tot nu toe begrepen dat het te maken kan hebben met de invoer van een (zoekgeraakt) nieuw contract. Misschien wil iemand van de moderators in deze materie (het systeem) duiken?
uilkje123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je reactie.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Moderators komen af en toe hier langs. Het kan dus even duren voor er een reactie komt. Dus heb enig geduld.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Be rt wrote:
OK, hier gaat meer mis, ik vermoed dat het abonnement niet is doorgevoerd.
Ik leg dit persoonlijke probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in het systeem zien hoe alles ervoor staat.
Zorg dat je in je profiel van dit forum je postcode en huisnummer hebt staan, dan kunnen ze gelijk je abonnement bekijken met achterliggende informatie.

Heb je je profiel aal ingevuld met je adres gegevens uilkje123 ?
uilkje123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hartelijk dank Bert voor je reactie. Kwam 1 minuut geleden thuis en de mediabox deed het. Alle zenders waren er!!! Ik had gisteren nog een keer gebeld en de referentie doorgegeven die jij een tijdje geleden aan iemand anders had gegeven (INC 2324804). Misschien was dat het ei van Columbus, ik kan het niet nagaan. Nogmaals dank.
Nu nog verder met Vodaphone, Fijne dag.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP, alvast veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic