Beantwoord

Mediabox XL foutcode 8075

  • 18 maart 2018
  • 54 Reacties
  • 3927x Bekeken


Toon eerste bericht

54 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
@Anne B Ziggo geen idee hoe ik een prive bericht stuur hier ook
@Kunstenarium Klik op @Anne B Ziggo zijn naam en daarna op de nieuwe pagina op Stuur bericht.
@Be rt thanks #lekkerbezig
Mijn box replay werkt niet goed. Gisteravond keek ik Nederland 1. Op eens bestond het bestand niet meer. Op nieuw afgespeeld. En toen was het goed. Dit was op de extra media box boven. Voor de rest ben ik. Tevreden.

Dat probleem is al langer bekent bij Ziggo, gelukkig kun je op NPO snel vooruit spoelen, maar als je dat op de commerciële hebt is het echt balen, gewoon opnieuw van begin af aan kijken 😭
Reputatie 1
Badge +2
Spoelen wilde ook niet. Opnames doet hij dubbel. Als ik 's. Avonds hart van Nederland opneem. Doet hij het 's. Morgens weer. Verder snel apparaat.

Reageer