Vraag

Mediabox XL foutcode 1060

• 22 november 2020
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

We hebben een horizon box overgenomen. Echter gaf deze bij aansluiten alleen de zenders 1 2 3 weer. De rest van de zenders deden het niks, met de melding dat deze niet in het abbo zaten.

We hebben de box vervolgens gereset en terug gezet naar fabrieksinstellingen, echter geeft deze nu tijdens de nieuwe installatie de foutcode 1060. De oude mediabox Humax werkt echter prima als we de kabels daarop aansluiten. 

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +27

Ziggo gaat een overgenomen box niet activeren.

Alleen bij ziggo gehuurde worden geactiveerd.

Boxen blijven eigendom van ziggo en dienen na gebruik teruggestuurd worden.

https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/illegaal-aangeboden-mediaboxen-xl-en-mediabox-next-op-marktplaats-58308

We hebben deze officieel afgekocht bij Ziggo. Deze is dus wel daadwerkelijk in eigendom.

En Horizon box gekocht of afgekocht bij Ziggo???

Dat heb ik nog nooit gezien en/of gelezen, deze worden alleen in bruikleen verschaft bij een abonnement waar deze in het abonnement zit.

Welk abonnement heb je?

Reputatie 6

Hoi @TimVeldboer en welkom hier!

Net als @Be rt ben ik erg benieuwd hoe het precies zit. De Mediabox XL wordt namelijk uitsluitend in bruikleen uitgeleverd, blijft eigendom van Ziggo en is klantnummer gebonden. Afgaand op je postcode en huisnummer, zie ik ook niet dat je een geschikt abonnement hebt op de Mediabox XL of recent een aanpassing hebt verricht naar het TV Compleet pakket. Vandaar dat de box ook niet werkt. Via welke manier ben je aan deze box gekomen? Gekocht via Marktplaats of elders? 

Reageer