Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Als deze er tussen zit, is er geen retour signaal mogelijk en zal de mediabox xl nooit online komen. Als je deze aantreft op je hoofdaansluiting bel dan naar de klantenservice en vraag om een poa-01-b.
Om de mxl werkend te krijgen zal de UMU verwijderd moeten worden en daarna moet hij online komen. Tijdelijk rechtstreeks op de hoofdaansluiting. Als dat gelukt is kan de UMU weer terug en kan in ieder geval live tv kijken, interactieve diensten werken dan niet. En vraag je bij ziggo dus om een poa zoals hierboven beschreven.
Heb je een huisversterker tussen je hoofdaansluiting en de mxl zoek even op Google of deze retour geschikt is.
Heb je door een vorige monteur een poa13 erop gekregen, dan gaat het ook niet werken. Want bij de ingang van de tv is geen retour signaal mogelijk. Tijdelijke oplossing is installeren op de data poort van de poa13 en later terug zetten als de installatie is gelukt.
@Vraaggie Problemen zijn er om op te lossen! En dat is inmiddels gelukt door een monteur. Althans, ik zie dat hij is geweest en doe een aanname dat hij het heeft opgelost ! Mocht er nog iets zijn, geef gerust een gil.
Gisteren een nieuwe mediabox xl gekregen. Alle kabels vervangen en de mediabox xl aan gesloten. Bijwerken was het enige wat er te zien was. Oude mediabox weer aangesloten konden we weer tv kijken. Vandaag de nieuwe mediabox xl weer aangesloten met als resultaat al ruim 2 uur bijwerken. Mediabox een paar keer gereset help niets. Jammer dat de nieuwe mediabox xl nu al problemen geeft. Ik heb geen vertrouwen meer in deze mediabox xl. Gelukkig heb ik de oude mediabox xl nog.
Ziggo Horizonbox net een nieuwe gekregen omdat de vorige half werkte, Staat de hele dag op bijwerken. Waarom? Waarom niet een gewoon bijgewerkte modem versturen.
Je hebt inderdaad een nieuwe Mediabox ontvangen. Vervelend dat deze steeds op bijwerken bleef staan.
Inmiddels zie ik dat de box hier in het systeem actief staat. Is de installatie inmiddels wel gelukt? Voor de oude box is een retourdoos onderweg, die ontvangen we namelijk graag terug.
We zien hier in het systeem de Mediabox XL geregistreerd welke eindigt op 722 (serienummer). Ik begrijp alleen dat je nog steeds bijwerken ziet op de display van de box en dat klinkt niet goed
Kun je met ons een foto delen van de hoofdaansluiting en hoe de Mediabox XL hierop is aangesloten? En heb je toevallig al geprobeerd of het bijwerken verdwijnt als je de Mediabox XL rechtstreeks aansluit op de hoofdaansluiting en deze dan herstart?
zojuist een half uur de box direct aan de groene hoofdaansluiting gehangen. Na 30m nog steeds op bijwerken dus mee gestopt zodat we weer internet hadden.
ik stuur de andere box dus nog niet retour. Graag spoedig een oplossing (toezenden van box die ge-update is of welkom updaten zoals die ik al had 🙂 )
Aha, duidelijk! Jammer dat dat niet heeft werkt! Kun je eens een foto sturen van de hoofdaansluiting en hoe je mediabox hierop aangesloten is? Hoeveel meter coaxkabel zit er tussen? Kun je de mediabox XL eens van de stroom halen, coaxkabel loskoppelen en daarna (na 5/10 minuten) weer aankoppelen.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...