reinette

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox word bloedheet! Hij koelt ook niet goed af!

Mijn mediabox voelt sinds gisteravond heet aan en hij koelt niet af zoals normaal. Hij staat in de standby.:astonished:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mess89

Level 1
  • 226Posts
  • 28Oplossingen
  • 22Likes
Haal hem anders 2 uurtjes van het stroom?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing
Misschien is de ventilator defect of zit er veel stof in, anders de helpdesk bellen sturen ze een nieuwe.
Brax

Level 1
  • 318Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes
reinette,

Is er om de mediabox wel ruimte voor de afgifte van warmte ? Het apparaat heeft wat 'lucht' nodig.

Omgevingstemperatuur kan een factor zijn, maar als er voldoende ruimte is om de box zou ik suggereren om die om te laten ruilen. Ik kan me voorstellen dat een hete media box ook niet zonder gevaar is.
reinette
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja er is genoeg ruimte hoerwel hij wel in een kast staat maar die is aan de achterzijde een stuk open en erstaat altijd een deurtje open. Vandaag heb ik beide deurtjes wagenwijd open laten staan maar heeft niet geholpen. Denk dat ik ze maar ga bellen.

Bedankt voor de reacties!
Mess89

Level 1
  • 226Posts
  • 28Oplossingen
  • 22Likes
Haal hem anders 2 uurtjes van het stroom?
MoestieMartin

Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste,

"Genoeg" ruimte is natuurlijk een relatief begrip. Eigenlijk dient er rondom wel een centimeter of 20 a 30 te zitten. Tevens is het met deze aanhoudende warmte inderdaad aan te raden om de box af en toe eens wat rust te geven. Of haal de Mediabox met dit aanhoudende warme meer uit het broeiende kastje. Blijven de problemen aanhouden, dan kan het inderdaad niet verkeerd zijn de boel eens af te stoffen of toch maar eens de klantenservice te bellen.

Groetjes, Martin
reinette
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MoestieMartin wrote:
Beste,

"Genoeg" ruimte is natuurlijk een relatief begrip. Eigenlijk dient er rondom wel een centimeter of 20 a 30 te zitten. Tevens is het met deze aanhoudende warmte inderdaad aan te raden om de box af en toe eens wat rust te geven. Of haal de Mediabox met dit aanhoudende warme meer uit het broeiende kastje. Blijven de problemen aanhouden, dan kan het inderdaad niet verkeerd zijn de boel eens af te stoffen of toch maar eens de klantenservice te bellen.

Groetjes, Martin


Ja daar heb je inderdaad gelijk in dat het een relatief begrip is want hij staat aan 2 zijden inderdaad met maar 10 cm ruimte.:blush: Ga hem nu poosje uit zetten! Bedankt zover!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @reinette. Welkom op de Ziggo Community!
Ondanks dat ik met de huidige temperaturen ook een beetje de neiging heb oververhit te raken, kan het natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je eitjes kunt bakken op onze apparatuur (niet proberen, daar worden ze vaak niet beter van :D)
Hoe gaat het nu met de mediabox?

Uitgelicht topic