shailo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mediabox werkt, maar replay niet

Ik heb de laatste tijd veel problemen met replay tv.
Hij geeft aan dat dit programma niet vrij is gegeven voor replay. En dat doet hij bij alle zenders.
Heb een paar weken geleden contact gehad met de klantenservice, maar die konden mij niet verder helpen.
Wat is het probleem, en waarom betaal ik veel geld hiervoor en werkt het niet.

Graag asap een oplossing.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Welkom shailo op de Community.

Omdat er een storing in de systemen is bij Ziggo kan dit het gevolg zijn dat Opname. Replay TV het niet doen.

Je kan eventueel even je media box xl van de stroom halen 5 minuten en dan opnieuw opstarten, na 15 minuten is alles weer online en dan kan je het opnieuw proberen. Werkt het dan nog niet, dan is de Storing binnen Ziggo nog niet verholpen en wordt dit maandag in de loop van de dag verholpen.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we dit graag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Welkom shailo op de Community.

Omdat er een storing in de systemen is bij Ziggo kan dit het gevolg zijn dat Opname. Replay TV het niet doen.

Je kan eventueel even je media box xl van de stroom halen 5 minuten en dan opnieuw opstarten, na 15 minuten is alles weer online en dan kan je het opnieuw proberen. Werkt het dan nog niet, dan is de Storing binnen Ziggo nog niet verholpen en wordt dit maandag in de loop van de dag verholpen.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we dit graag.
shailo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
oke, dankje voor de info.
Het probleem is opgelost. Heb hem even van de stroom gehaald en daarna weer op gestart.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Bedankt voor je terugkoppeling en als er weer iets is, dan kan je dit op de community kwijt en helpen we je weer opnieuw.

Dan wens ik je een fijne maandag toe.

Uitgelicht topic