Vraag

Mediabox waardeloze internetverbinding na installatie door monteur

• 24 januari 2019
  • 2 Reacties
  • 120x Bekeken

Inmiddels ben ik nog geen 2 weken lid bij ziggo. Helaas typ ik dit bericht via mn mobiel wat de wifi is verdwenen.. Daarnaast is de mediabox xl dusdanig traag dat ik geneigd ben het ding uit het raam te gooien.. vaak staat het beeld stil en moet ik de stekker eruit trekken om de boel weer werkend te krijgen. De "power promise" en "vakman" van ziggo; een jongen van 18 die geen caox kabel kan trekken, dan maar de boel over de keuken kastjes en dwars door de hal laat lopen dacht die. Bij thuiskomst dit gepruts maar zelf hersteld. Verder belooft ziggo met de power promise overal snel internet? Ik mag blij zijn als ik in de woonkamer verbinding heb. Wat moet ik hiermee? Ik ben zo teleurgesteld..

2 Reacties

Je kunt je probleem beter voorleggen aan:
www.ziggo.nl/chat
Snel reponse en 24/7 bereikbaar

Wat je nodig hebt is een monteur die de Installatiegarantie wel waar gaat maken.

Gr Han

https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/
Reputatie 7
Hallo @Timmm welkom op onze Community.

Geen goede wifi? Geen goede tv? Nou, dan hebben we dus eigenlijk alles niet goed gedaan. Sorry! Je beschrijft goed hoe dit overkomt als nieuwe klant, dat is zeker niet wat we voor ogen hebben wanneer we nieuwe diensten leveren aan een nieuwe klant.

We gaan de installatie gewoon opnieuw doen. Heb je dat al geregeld? Dat kan natuurlijk ook via mij, maar pas weer vanaf maandag.

Reageer