Meeder Je kunt alle apparaten overstuurt krijgen als er teveel signaal is.
Als ik mijn mengpaneel of voorversterker te hoog zet, dan kan mijn eindversterker er nooit geen goed geluid meer van maken.
Je vergeet 1 stap, als je klachten hebt van een te sterk signaal, dan kan een Ziggo monteur dit voor je doen.
Ziggo is verantwoordelijk voor het signaal tot en met je AOP en is dit niet goed, dan repareren zij dat in de straatkast of wijkkast of ze plaatsen, tot dat gebeurd, een demper.
Deze actie is al veel voorbijgekomen als oplossing op dit forum.
Gezien je signaal, moeten er mogelijk meer mensen zijn die er last van hebben achter deze versterking.
Je kunt de chat je probleem voorleggen en zien welke actie zij uitvoeren.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Maar natuurlijk kun je het ook zelf proberen, in ieder geval veel succes gewenst.:relaxed: