Annelies1

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LG Magic remote installeren

Goedenavond,

We hebben net onze nieuwe lg tv binnen en willen de magic remote installeren op de mediabox xl die we hebben staan.
Bij het kiezen van de fabrikant kies ik samsung en vervolgens moet ik de magic remote gaan testen. Alleen ben ik inmiddels bij afstandsbedieningstype 17 aangekomen en bij geeneen doet hij het.

Weet iemand de oplossing?!

Groeten Annelies
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Hoi Annelies,

Misschien heb je iets aan dit topic. 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

11 Reacties 11
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Hoi Annelies,

Misschien heb je iets aan dit topic. 🙂

Groet,
Evert
Jan F.

Level 20
  • 17044Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
*****verwijderd******
Annelies1
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evert96 wrote:
Hoi Annelies,

Misschien heb je iets aan dit topic[/ur]. 🙂

Groet,
Evert


Dat topic heb ik bekeken, maar helaas werkt het bij mij niet helemaal
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Ik heb zelf geen LG tv, maar zoals in dat topic te lezen is, zijn er meer mensen waarbij het niet lukt.
Wie weet kan LG nog wat voor je betekenen? Ik weet verder in ieder geval niet wat je zou kunnen doen, anders dan de verschillende adviezen opvolgen die in dat topic besproken worden.
Mario075

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de nieuwste Magic Remote van LG type AN-MR18BA

Bij mij reageert AB9 echter niet volledig.
Enkel de volgende knoppen werken
MENU / BACK / DE CIJFERS / CURSOR

Zou na dit aantal meldingen met gelijke strekking een goed idee zijn dit topic even te mailen naar de Product Manager en het Product Development team..... Met het verzoek dit te fixen.

Deze onderhouden het contact met de diverse merken over het algemeen kunnen die deze klacht wel uitzetten en de juiste codering aanleveren richting LG.

De consument, lees ZIGGO klant kan dit niet zelf..... Kom in actie ZIGGO want dit is drama!

17 coderingen beschikbaar en onze box is weer net anders.

#service #klantgericht
Mario075

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Evert96 wrote:
Ik heb zelf geen LG tv, maar zoals in dat topic te lezen is, zijn er meer mensen waarbij het niet lukt.
Wie weet kan LG nog wat voor je betekenen? Ik weet verder in ieder geval niet wat je zou kunnen doen, anders dan de verschillende adviezen opvolgen die in dat topic besproken worden.

Ziggo mag best even een belletje plegen met LG, iets met je klanten tevreden houden 🙂
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 224Oplossingen
  • 1576Likes
Mario075 wrote:
Evert96 wrote:
Ik heb zelf geen LG tv, maar zoals in dat topic te lezen is, zijn er meer mensen waarbij het niet lukt.
Wie weet kan LG nog wat voor je betekenen? Ik weet verder in ieder geval niet wat je zou kunnen doen, anders dan de verschillende adviezen opvolgen die in dat topic besproken worden.

Ziggo mag best even een belletje plegen met LG, iets met je klanten tevreden houden 🙂


De Magic Remote is een product van LG. We leveren geen support op de werking van apparatuur van andere bedrijven. We blijven natuurlijk wel meedenken en tips geven. LG staat voor je klaar om je support te bieden. Heb je daar ook al eens een berichtje achter gelaten?

Als je meer informatie hebt weten te achterhalen dan lezen we dat hier graag! 🙂
Mario075

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lekker standaard antwoord.

Als er handshake problemen zijn gaat Ziggo ook in gesprek met de merken.....

Je mag van een Premium brand een premium service verwachten.

Waarom maak jij geen post aan bij LG.
Het is jouw werk om klanten tevreden te houden...... Ik ben een klant.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Mario075 Er is te veel apparatuur en teveel varianten om als Ziggo alles te ondersteunen.

LG heeft de Mediabox XL niet in zijn programma opgenomen, waarschijnlijk door te weinig vraag naar deze instelling van zijn klanten?

Bose heeft hem wel in zijn afstandsbediening en ik kan de Mediabox XL vrijwel volledig bedienen met een Bose AB.
Jos2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een LG OLED64E8PLA, ook bij mij werkt de magic control niet met de Horizon. Optie Samsung 19 werkt deels, bv wel P omlaag maar niet omhoog! dus eigenlijk heb je daar niet veel aan. Zit met smart te wachten op en goede oplossing
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Jos2 LG heeft de Mediabox XL niet in zijn programma opgenomen, waarschijnlijk door te weinig vraag naar deze instelling van zijn klanten?

Uitgelicht topic