DavidvS72

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kan niet terugkijken in Tv gids

Heb al een tijdje dat ik niet kan terugkijken in de tv gids. Resetten werkt soms, maar is van korte duur. Krijg de melding dat het programma niet is vrijgegeven en dat dan op alle zenders. Het gaat om een horizon box van UPC.
5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens.

https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/geen-info-in-de-tv-gids-van-de-mediabox-xl-lees-hier-de-oplossing-17314
DavidvS72
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Thx Streefb. Vreemd genoeg werkt het nu weer goed (had weer een reset gedaan door de stroom eraf te halen)

Heb de diagnostiek optie gecheckt en de tvgids was vandaag. Alleen de software updat was van juni 2018?? Anyway, het werkt nu weer. Hopelijk blijft dat nu zo!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
En anders eens een fabrieksreset uitvoeren DavidvS72 Dat lost vaak ook veel issues op.
DavidvS72
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nou het is weer terug. Kan opnieuw niet terugkijken met tv gids. Ik ga vanavond terug naar fabrieksinstellingen. Hopelijk werkt dat dan. Wordt hier niet echt blij van...
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hopelijk stond er geen offline op het display voordat je de fabrieksreset ging doen? Anders raak je van de regen in de drup.

Mocht het na de reset goed zijn maar komt het toch weer terug, dan lijkt het erop dat het signaal niet goed is. Kun je in dat geval een foto posten van het AOP? Dat is de plek waar Ziggo je huis binnenkomt. En kun je dan verder ook aangeven hoe de verdere bekabeling loopt 🙂
En als de reset het euvel wel verholpen heeft, dan zijn we daar natuurlijk ook benieuwd naar 🙂

Uitgelicht topic