1
Vraag
2
Reacties
fotoflex

Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Kan modem uitstaan terwijl mediabox op opname wacht?

Ik heb een modem en een mediabox xl. Kan ik die beiden uitzetten als er nog een opname gemaakt moet worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Het modem kun je gewoon uitzetten die doet niks met de horizon, de box mag je met de afstandsbediening uitzetten, de opname zal dan gewoon doorgaan, van de stroom of met de knop achterop de box stopt wel de opname.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ja, u kunt ze beide uitzetten, maar dan wordt de opname natuurlijk niet gedaan.
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Het modem kun je gewoon uitzetten die doet niks met de horizon, de box mag je met de afstandsbediening uitzetten, de opname zal dan gewoon doorgaan, van de stroom of met de knop achterop de box stopt wel de opname.
fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes
Bedankt voor de reacties!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Even voor de duidelijkheid, mocht onderstaand het geval zijn.

Een Mediabox XL met een UTP/netwerkkabel aangesloten aan een modem kan velerlei problemen opleveren met de internet verbinding en met de Mediabox XL.

De Mediabox XL heeft een eigen IP adres voor zijn functies via de coax kabel.
fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes
Aha! Ik wilde gebruik maken van remote control, dus ik had inderdaad net een verbinding gemaakt. Niet dat er problemen waren, maar ik kon me voorstellen dat het daardoor wezenlijk anders werd. Het leverde ook weer niet het gehoopte resultaat op, ik krijg de melding dat de mediabox geen deel uitmaakt van het netwerk. Ik kan het dus net zo goed ongedaan maken, als die instructies ergens te vinden zijn, tenminste?
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Ja hoor hier staan ze.

https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/thuisnetwerk-storing-of-werkt-niet-of-niet-te-installeren-op-mediabox-xl-20580
fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes
Bedankt.
Ook interessant te lezen wat er verder staat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic