Marli

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik mijn Mediabox XL omruilen voor een Mediabox Next of een Next Mini?

Goedemiddag,

 

Ik wil graag mijn mediabox xl omruilen voor de nieuwste box.

Mijn familie heeft ook deze nieuwste box kosteloos kunnen omruilen, dus ik zou dit ook graag omgeruild willen hebben.

 

ik hoor graag van jullie 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Tof dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @Marli. Welkom!

Je hebt de Mediabox Next dus al even mogen bewonderen bij familie en je wilt nu zelf ook graag in het bezit komen van een Mediabox Next. Leuk!


Bij elk TV-abonnement is de Mediabox Next Mini op dit moment de standaard. Dat betekent dus dat we je abonnement kunnen wijzigen in TV Start, Complete of Max, waarmee je de Next Mini ontvangt. Deze Mediabox werkt via internet en heeft geen coaxkabel meer nodig. Het is mogelijk om hem draadloos aan te sluiten, maar we adviseren ten zeerste een UTP-kabel te gebruiken.

 

Afhankelijk van je huidige abonnement, kun je je pakket zelf samenstellen en bestellen op deze pagina. Bij deze wijziging ontvang je nieuw apparatuur, waardoor er eenmalige kosten van €19,95 worden berekend. Je ziet dit ook terug op de pagina om het pakket te bestellen. Eventuele abonnementskortingen vervallen ook met deze wijziging. Houd hier rekening mee.

 

Lukt het niet via Mijn Ziggo of wil je in plaats van de Next Mini toch de mogelijkheden weten van de Next? Neem dan contact met ons op: Je kunt via deze weg een nieuwe topic starten of bijvoorbeeld met ons chatten.

 

**Deze reactie is in september 2022 voorzien van nieuwe informatie**

Bekijk in context

15 Reacties 15
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Moet je waarschijnlijk je abonnement aanpassen .

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/geen-next-bij-complete-enkel-bij-max-abo-46549

 

 

Kosteloos gaat niet (meer).

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

En @Marli dit zal je via de klanteservice moeten regelen 1200 bellen vanaf de Ziggo landlijn of 0900-1884 en het is idd alleen nog maar mogelijk met een ander abonnement 

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

En dan ook nog een abonnement met TV Max erin. Dat is een tijdelijke beperking.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Tof dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @Marli. Welkom!

Je hebt de Mediabox Next dus al even mogen bewonderen bij familie en je wilt nu zelf ook graag in het bezit komen van een Mediabox Next. Leuk!


Bij elk TV-abonnement is de Mediabox Next Mini op dit moment de standaard. Dat betekent dus dat we je abonnement kunnen wijzigen in TV Start, Complete of Max, waarmee je de Next Mini ontvangt. Deze Mediabox werkt via internet en heeft geen coaxkabel meer nodig. Het is mogelijk om hem draadloos aan te sluiten, maar we adviseren ten zeerste een UTP-kabel te gebruiken.

 

Afhankelijk van je huidige abonnement, kun je je pakket zelf samenstellen en bestellen op deze pagina. Bij deze wijziging ontvang je nieuw apparatuur, waardoor er eenmalige kosten van €19,95 worden berekend. Je ziet dit ook terug op de pagina om het pakket te bestellen. Eventuele abonnementskortingen vervallen ook met deze wijziging. Houd hier rekening mee.

 

Lukt het niet via Mijn Ziggo of wil je in plaats van de Next Mini toch de mogelijkheden weten van de Next? Neem dan contact met ons op: Je kunt via deze weg een nieuwe topic starten of bijvoorbeeld met ons chatten.

 

**Deze reactie is in september 2022 voorzien van nieuwe informatie**

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dolfff wrote:

….. Dat is een tijdelijke beperking.

Gezien de plannen om ook via de mediabox XL opnames in de cloud te plaatsen is dat waarschijnlijk niet zo tijdelijk. 

mathhein

Level 16
  • 1919Posts
  • 11Oplossingen
  • 1065Likes

Yep een onbegrijpelijke keuze van ziggo vind ik, wie zit op de oude MBXL te wachten ik niet nooit meer terug …...Next en geen oude ratelbox meer hier.

D.Boersma

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het lukt mij niet om het huidige pakket dat ik heb te wijzigen. Ik kan alleen een ander pakket kiezen, alleen wil ik het huidige pakket behouden met een nieuwe mediabox

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15504Likes

@D.Boersma Ik heb al gereageerd in jouw eigen topic.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @D.Boersma 

 

Het is wel mogelijk om je huidige pakket te behouden en te upgraden naar de Next Mini, alleen niet voor dezelfde prijs. Dat komt doordat je huidige pakket verouderd is en nog in een oude prijsklasse valt.

Als ik je omzet naar Internet Basic + Telefonie en TV Start Next Mini dan kom je maandelijks uit op €61,25 per maand, dat is dus een verhoging van €7,90 per maand.

Als je desondanks toch wil upgraden, laat het gerust weten dan pas ik het voor je aan.

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

@D.Boersma  

welk pakket heb je momenteel ?

D.Boersma

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vreemd, als ik het internet zo lees, heb ik gewoon recht op een nieuwe mediabox zonder dat er extra kosten aan zitten verbonden. Dat ik toevallig een ouder pakket heb die nog in een andere prijsklasse valt zou niets moeten uitmaken

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

In de meeste gevallen kan een Mediabox XL kosteloos worden omgeruild. Alleen jij hebt geen Mediabox XL in bezit met een TV Complete pakket, en dus gelden er andere vorwaarden. @D.Boersma 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

welke mediabox heb je momenteel ?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15504Likes

Een Mediabox XL, zie ook het eerder aangemaakte eigen topic van TS.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Ik vermoed dat TS dit verkeerd heeft vermeld want hij/zij heeft geen Mediabox XL maar een ouderwetse Cisco box 🙂 Hierdoor geldt dus niet de omruiling gratis naar de Next Mini.

Uitgelicht topic