Sinds vorig weekend valt internet (zowel wifi als bedraad) regelmatig weg op de Horizon Box. Het begon met 1-2 keer per dag, maar nu is het al om de paar uur. Op de Horizon Box komt dan soms een rood symbooltje van een telefoon te staan (niet altijd):
Windows 10 op de PC (met draad verbonden) geeft de volgende foutmelding:
Zowel www.ziggo.nl als www.google.nl zijn niet te bereiken.
De mobiele apparaten die via wifi zijn verbonden geven aan dat er een verbinding is, maar er vind geen data transfer plaats. Op het moment dat ik de Horizon Box uitzet (nadat internet een aantal uur weg was, bijvoorbeeld 's nachts) en 4G het overneemt, dan pas komen alle appjes, mailtjes, push-berichten, etc. binnen op de mobiele apparaten (zowel iOS als Android). Wanneer ik de Horizon Box daarna weer aanzet is de internetverbinding weer hersteld.
Horizon Box admin panel up/down tijdens zo'n storing:
Er is niet recent met kabels gekloot of wat dan ook, al jaren werkt de box prima. Iemand een idee?