Beantwoord

Internet en bellen - het werkt niet op de Mediabox XL

• 28 december 2018
  • 7 Reacties
  • 955x Bekeken

Goeie middag mijn telefoon werkt niet op mijn mediabox en internet ook niet iemand idee wat dat kan zijn er brand wel een oranje telefoontje op de box mvg jan
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 28 december 2018, 13:51

Hey @Jan 1401. Welkom bij Ziggo en welkom op deze Community!
Je hebt een modem voor je internet en telefonie. Je mediabox is enkel voor het ontvangst van de tv 🙂.
Mocht het niet goed lukken met de installatie, kan je altijd een gratis installatiemonteur inplannen. Dit doe je snel gemakkelijk zelf via deze link.

Laat je ons even weten of het gelukt is? ^^
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Hey @Jan 1401. Welkom bij Ziggo en welkom op deze Community!
Je hebt een modem voor je internet en telefonie. Je mediabox is enkel voor het ontvangst van de tv 🙂.
Mocht het niet goed lukken met de installatie, kan je altijd een gratis installatiemonteur inplannen. Dit doe je snel gemakkelijk zelf via deze link.

Laat je ons even weten of het gelukt is? ^^
Hoi lycke ziggo bedankt voor je bericht maar waar zijn deze aansluitingen dan voor

Reputatie 6
Badge +15
Ik ga er vanuit dat het de mediabox xl betreft. Hier is veel over geschreven en met name het aansluiten van een utp kabel op die box. Die veroorzaakt namelijk legio problemen. Dus...eruit halen en internetten, telefoneren via het modem (connectbox e.d.).
Reputatie 7
Hey @Jan 1401. Sommige klanten gebruiken de Ziggo Mediabox XL wel als modem. Dit moet dan vanuit ons geactiveerd worden. Dit is echter enkel mogelijk in voormalig UPC gebied. Bij jou is de mediabox, ondanks de aanwezigheid van andere aansluitpunten op de box zelf, puur en alleen voor de tv 🙂.
Oke dan weet ik voldoende bedankt voor jullie berichten
Reputatie 6
Badge +15
Laat je nog even horen of het gelukt is? Zoniet, dan gaan we verder met denken.😉
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je kan je mediabox wel als een Wi-Fi access point gebruiken. Dus mocht je aop weg gestopt zijn in je meterkast kan je dit wel uitbreiden met mediabox access point. Mocht je Wi-Fi prima zijn dan kan je het beste je Wi-Fi van de horizon helemaal uit schakelen om storing te verminderen.
Reputatie 7
Badge +35
De Mediabox XL gebruiken als Access Point.