Arendc

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Installatie Ziggo Mediabox XL + opnemen op afstand

Hallo,
gisteren heb ik de mediabox XL geïnstalleerd, wat vlekkeloos liep. Tv kijken gisteren was geen probleem, alle zenders in mijn pakket zijn weer terug te vinden. Echter...ik krijg de mediabox niet in mijn thuisnetwerk gehangen en krijg tijdens de procedure een authentificatiefout.
Iemand een idee wat er mis gaat? Ik heb voor draadloze koppeling gekozen.

Verder kan ik via de Ziggo Go app op afstand geen opname instellen, maar dat is misschien een vraag voor een ander topic...?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het wordt op dit moment afgeraden de mediabox XL op te nemen in het thuisnetwerk. Door een bug in de software kan dat problemen opleveren.

Staat in de Ziggo Go app de mediabox al juist vermeld? Het kan een paar dagen duren om een wisseling van een mediabox administratief te verwerken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het wordt op dit moment afgeraden de mediabox XL op te nemen in het thuisnetwerk. Door een bug in de software kan dat problemen opleveren.

Staat in de Ziggo Go app de mediabox al juist vermeld? Het kan een paar dagen duren om een wisseling van een mediabox administratief te verwerken.
Arendc
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Jan, bedankt voor je reactie. De box staat nog niet in de app vermeld. Ik zal het even afwachten.

Uitgelicht topic