1
Vraag
2
Reacties
Chris Keizer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Installatie Mediabox XL - foutcode 1010

de installatie start niet op omdat ik een foutmelding 1010 krijg. Bij Ziggo is er al iets aangepast gister om 17:00 uur waardoor deze het zou moeten doen. Ze hebben wel aangegeven 24 uur te wachten maar lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het zo lang nodig heeft.
Ik heb geen splitters. Heb de kabels allemaal goed zitten en heb ook andere kabels geprobeerd. Daar ligt het ook niet aan. Wellicht zit het aan het kastje in de meterkast de UMU-1006? Wie heeft er een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Spijker op zijn kop Chris Keizer! De UMU-1006 is geen retourgeschikte splitter, en je hebt een nieuwere retourgeschikte splitter (POA01, POA03, TOF02KK, evt SQ601 als je die ergens hebt liggen) of idem versterker (oa. Technetix/Tratec FRA 752-N of -X, Teleste OV-8420) nodig om de installatie te doorlopen (en de On Demand-functies te kunnen gebruiken). Jammer dat de medewerker dit niet controleerde!
Heb je niet toevallig een dergelijke splitter meegekregen? Anders kan je die gratis laten opsturen door een medewerker 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Spijker op zijn kop Chris Keizer! De UMU-1006 is geen retourgeschikte splitter, en je hebt een nieuwere retourgeschikte splitter (POA01, POA03, TOF02KK, evt SQ601 als je die ergens hebt liggen) of idem versterker (oa. Technetix/Tratec FRA 752-N of -X, Teleste OV-8420) nodig om de installatie te doorlopen (en de On Demand-functies te kunnen gebruiken). Jammer dat de medewerker dit niet controleerde!
Heb je niet toevallig een dergelijke splitter meegekregen? Anders kan je die gratis laten opsturen door een medewerker 🙂
Chris Keizer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Alex. Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
tot 4x toe aangegeven aan de medewerkers of het daar echt niet aan lag. Kreeg ik geen duidelijk antwoord op. Inmiddels gisteravond gebeld en ze sturen nu een andere splitter op. Er zat wel een nieuwe splitter bij maar was 2x COAX. En ik heb 1x COAX en 1x data nodig. Die splitter sturen ze nu op als het goed is.
nogmaals dank voor je reactie.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Chris Keizer welkom op onze Community.

Laat je ons weten of de nieuwe splitter bij jou inderdaad het verwachte resultaat geeft? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic