1
Vraag
2
Reageer en help mee
Petjans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik mis een item op Replay TV, is Ziggo of de zender de oorzaak?

Als fanatiek kijker van een aantal series wordt er hier driftig gebruik gemaakt van opnemen.
Nu loop ik bij een aantal series tegen het probleem aan dat niet alle afleveringen worden herhaald. Recent : Elementary van afgelopen week afl 19 en 20. Afl 20 wordt in het weekend herhaald maar afl 19 is nergens te vinden. Ook in de GO app komt hier geen resultaat naar boven. Ligt dit aan Ziggo of aan de aanbieder want m.i compleet onlogisch
1 Reactie 1
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Petjans leuk dat je hier de vraag stelt! Welkom op de Community. Je wil natuurlijk alle afleveringen van de serie die je volgt ook in volgorde kunnen zien.

Wanneer de zender het programma helemaal niet herhaalt (en het dus ook niet in de gids staat) dan is dat een keuze van de zender, dit komt wel eens voor.

Wanneer de aflevering wel in de gids staat maar niet beschikbaar is in Replay TV dan is de aflevering niet opgenomen aan onze kant. Dit kan een technische oorzaak hebben, of wij hebben geen toestemming van de zender om dat item op te nemen. Omdat we nooit iets achteraf kunnen opnemen is een missende aflevering niet te herstellen helaas. Heb je aflevering 19 al op een andere manier kunnen kijken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic