Vraag

Ik krijg mijn lg magic remote niet gekoppeld? Help?

• 20 mei 2019
  • 6 Reacties
  • 245x Bekeken

Ik heb een lg uj630v tv en een mediabox xl tevens een jbl soundbar. Ik ben zelf geen fan van de ziggo remote en zag een optie om via de lg magic remote te besturen. Met de soundbar loopt het goed maar met de ziggo box lukt het niet. Ik heb de leverancier samsung ingevoerd en geen van de 17 opties werkt. Wie heeft de gouden tip, ik kom er niet uit.

Bvd,
Rick

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +14
Misschien dat @hanh je verder kan helpen of kent hij de juiste persoon hiervoor. Geduld, er komt antwoord.
Nee, helaas. Weet nix van Samsung magic remote.
Wel over Logitech IR Remotes, want die gebruik ik.
Er is wel info op de Community over het gebruik van de Magic remote icm de Next met oplossing, herinner ik me.
FF Zoeken en kijken. Kan ook alvorens je een vraag stelt.
https://community.ziggo.nl/search?q=Magic%20Remote
Ik had al diverse berichten gelezen op het forum maar dit werkte niet bij mij helaas.
Het betreft een LG televisie.
OK. Je hebt iemand anders nodig dan ik. Die LG Magic is toch hetzelfde ding als die van Samsung? Of zit ik hier fout? Vervelend dat je niets kon vinden.
Even afwachten. Meestal komt er wel iemand langs met ongeveer dezelfde spulletjes als jij.
En hopelijk een oplossing voor je. Fingers crossed.
I hoop het! De media box is van Samsung, verder weet ik t niet. Denk je dat het zin heeft om contact op te nemen met LG?

Reageer