Vraag

Horizonbox vaak offline.

  • 9 november 2018
  • 31 Reacties
  • 10527x Bekeken


Toon eerste bericht

31 Reacties

@Lycke Ziggo Nee door ziekte nog niet verder gekomen.
Wel krijg ik moeite steeds te blijven investeren in Ziggo.

Online valt nogsteeds bijna dagelijks... soms in 2 dagen uit. Dan weer stroom eraf antenne eruit tijdje stroom eraf en opstarten. Nu ook online weer weg... en signaal zie foto

Heb er best moeite mee weer te moeten investeren in Ziggo 3 jaar rerug al kosten gehad en nu moet daar veel weer van vervangen worden met jullie verhoogde signaal mhz.

Reputatie 7
Oh ik vroeg ook niet om te investeren, hoor! Het laatste waar het in het gesprek over ging, zover ik zie, was contact opnemen met Ziggo. Omdat je het AOP vervangen wilde hebben.
Ik denk inderdaad, zoals er eerder ook gezegd werd, dat het goed is om even een monteur langs te sturen. Wil je deze samen met mij inplannen, of wil je hier zelf contact over opnemen?
Reputatie 7
@Arnold1963 Hoe gaat het nu? Heb je inmiddels contact gehad voor een monteur?
@Lycke Ziggo door gezondsheids problemen kan ik nu geen afspraken plannen.
Ik moet dit jan 2019 gaan oplossen.
De problemen zjjn nog aanwezig.. wordt frequenter.

Het is even niet anders... gezondheid gaat voor.
Hopelijk begrip hiervoor.
Vr gr Arnold
Reputatie 7
Hey Arnold. Uiteraard is hier alle begrip voor. Vervelend dat je met zulke gezondheidsproblemen kampt. Heel veel sterkte en alvast een mooi 2019 gewenst!
@Lycke Ziggo dank je wel.

Jullie ook fijne dagen.

Dit wordt vervolgd zodra de gezondheid het toelaat om afspraken te maken.

Gr Arnold

Reageer