1
Vraag
2
Reacties
Frank Thai

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Horizon XL bedienen met de Remote van de TV?

Vandaag wordt onze oude Philips Cineos HD Ready TV na 12 jaar trouwe dienst vervangen door een Nieuwe Panasonic FWX724.
Ik zal de remote van de Horizon box opnieuw moeten instellen voor een Panasonic TV. Ik heb dat gevonden op de website.

Mijn vraag is eigenlijk andersom: Kun je de remote van de TV ook instellen voor gebruik met de Horizon box?
Zo ja, hoe?
Zo nee, bedient de remote van de Horizon box ook de soundbar? Deze wordt aangesloten via HDMI ARC.

Ik hoor graag en bij voorbaat dank voor de adviezen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi Frank Thai , goede vragen! Ik had wel wat meer reacties van onze vaste klanten verwacht. Die zijn gek op dit soort vragen (HDMI ARC).


  • Je kan de met remote van de TV de Mediabox XL niet bedienen
  • De remote van de Mediabox XL bedient de tv. De tv stuurt vervolgens de Soundbar aan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi Frank Thai , goede vragen! Ik had wel wat meer reacties van onze vaste klanten verwacht. Die zijn gek op dit soort vragen (HDMI ARC).


  • Je kan de met remote van de TV de Mediabox XL niet bedienen
  • De remote van de Mediabox XL bedient de tv. De tv stuurt vervolgens de Soundbar aan.
Frank Thai
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt Anne!

Ik had al zo'n vermoeden. Zo had ik het ook aangesloten en alles wekt prima. Het was wel zo handig geweest als er een combi kon zijn, want nu gebruik je meestal de Ziggo remote, maar je hebt voor een aantal functies toch de originele remote van (in ons geval) Panasonic nodig.

In ieder geval is het nu duidelijk.:thumbsup_tone1:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Frank Thai wrote:
Bedankt Anne!

Ik had al zo'n vermoeden. Zo had ik het ook aangesloten en alles wekt prima. Het was wel zo handig geweest als er een combi kon zijn, want nu gebruik je meestal de Ziggo remote, maar je hebt voor een aantal functies toch de originele remote van (in ons geval) Panasonic nodig.

In ieder geval is het nu duidelijk.:thumbsup_tone1:


Dat klopt, na het koppelen zijn er maar 3 functies die je kan bedienen (aan/uitzetten, bron kiezen en volume bedienen). Voor de niet dagelijkse dingen heb je altijd de remote van je tv nog nodig.

Zoals je het nu hebt ingesteld moet het inderdaad prima werken 🙂 Veel kijk en luister plezier gewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic