Hoera netflix op Extra Mediabox XL hoera

Badge
  • Liefhebber
  • 19 reacties
na lang wachten eindelijk netflix op extra mediabox het werkt perfect BEDANKT ZIGGO

22 Reacties

Hoe dan?
Reputatie 4
Badge +5
Is de nieuwe software overal uitgerold dan?
Badge
Nick999 schreef:

Is de nieuwe software overal uitgerold dan?

ja nieuwe software is er hier wel in iedergeval
zie foto.als auto update aanstaat gaat het vanzelf
Hi allemaal. In dit topic leggen we meer uit over het uitrollen van de nieuwe software update. Hierdoor wordt Netflix bij steeds meer klanten mogelijk op de Extra Mediabox XL.
Zo te lezen hangt bij jou de vlag al uit, rias!
Marianne Ziggo schreef:

Hi allemaal. In [url=https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/netflix-op-de-extra-mediabox-xl-21899]Zo te lezen hangt bij jou de vlag al uit, rias!

En hier mag wachten en wachten, wanneer komt in Vianen (ut) de vlag buiten te hangen?
Die vlag komt er, alleen is het nog niet bekend wanneer, @marcel234! We implementeren de software update in fases, zodat we de update blijven monitoren en bij vragen hier meteen op in kunnen spelen. De komende weken zijn de rest van van de regio's aan de beurt. Het is inderdaad even wachten.
dear @Marianne Ziggo could you please let me know when and how this software update will be available? I still can't watch netflix from my extra mediabox and I have no updates to do if I check.

Thanks!!
Hi, @ez0622496258. I get you want to use Netflix as soon as possible! The exact dates are not available unfortunately. You will get the software as soon as possible. You will receive it automatically at your Extra Mediabox XL.
Was ook helemaal blij....update 3.4.2.....gelijk natuurlijk Netflix geprobeerd op de extra box....werkt perfect...dat was ook de enige keer 🙁 het werkt nu niet meer. Blijft weer hangen op het logo....
Reputatie 4
Badge +8
@Daenerys, blijft Netflix ook op de hoofdbox hangen of doet ie het daar wel goed?

Wat in ieder geval vaak helpt is de box een minuut lang van de stroom af halen. Helpt dat niet, dan kan het helpen om uit te loggen op alle apparaten. Dat kun je op 2 manieren doen:

1) Open de app op je smartphone/tablet.
- Ga naar menu/instellingen
- Ga naar account - Je wordt doorgelinkt naar de website van Netflix
- Klik hier op Afmelden op alle apparaten

2) Ga naar http://www.netfilx.com via een PC/laptop
- Login
- Klik rechtsbovenin op je naam
- Klik op account

Groet,
Evert

Edit: Wat je eventueel ook nog kan proberen, Netflix kun je openen door naar kanaal 150 te gaan of via menu, media en dan apps. Als de één niet werkt, werkt soms de andere nog wel.
Evert96 schreef:

@Daenerys, blijft Netflix ook op de hoofdbox hangen of doet ie het daar wel goed?

Wat in ieder geval vaak helpt is de box een minuut lang van de stroom af halen. Helpt dat niet, dan kan het helpen om uit te loggen op alle apparaten. Dat kun je op 2 manieren doen:

1) Open de app op je smartphone/tablet.
- Ga naar menu/instellingen
- Ga naar account - Je wordt doorgelinkt naar de website van Netflix

2) Ga naar http://www.netfilx.com via een PC/laptop
- Login
- Klik rechtsbovenin op je naam
- Klik op account

Groet,
Evert

Edit: Wat je eventueel ook nog kan proberen, Netflix kun je openen door naar kanaal 150 te gaan of via menu, media en dan apps. Als de één niet werkt, werkt soms de andere nog wel.

Op de hoofdbox werkt ie uitstekend en op kanaal 150 bij de extra is het meer niet dan wel. Als hij het niet doet en ik ga dan naar apps doet ie het wel. Dus het is me niet duidelijk wanneer wel en wanneer niet (even voor de duidelijkheid verder doet de extra box het uitstekend 😉)
Reputatie 4
Badge +8
Dit gebeurt ook wel eens op de hoofdbox bij mensen. Waar de oorzaak zit? Geen idee..
Je hebt nu in ieder geval een workaround. Mocht het ook niet via apps werken, dan kun je de stappen proberen die ik in het eerder geschreven bericht heb gezet.

Ondertussen hopen we op een fix hiervoor natuurlijk 🙂
En fijn dat je verder tevreden bent over de extra box 🙂

Fijne zondag verder!
@Evert96 alle stappen gevolgd zoals in je uitleg vermeld. Netflix blijft op het logo staan en is er nog geen een keer doorgekomen (via kanaal 150 niet en via apps niet). Ben al wel in het bezit van de nieuwe update en andere apps (Videoland/F1LM/etc) werken wel.. Heb alles al een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen (op zowel Mediabox XL en Extra Mediabox) maar ook dit geeft geen oplossing. Heb je enig idee hoe nu verder?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @MarkSl,
Balen zeg!😓

Heb je ook afgemeld op alle apparaten? Het wil nog wel eens voorkomen dat dit niet goed gaat als je het zelf doet. Als dit goed is gegaan, moest je daarna op alle apparaten opnieuw inloggen. Hoefde je niet opnieuw in te loggen, dan kun je het beste aan Netflix vragen of zij dat sign out signaal willen sturen.

Als het afmelden gelukt is, maar het levert geen werkende app op, dan kun je het beste contact opnemen met Ziggo. Ik ken geen andere workaround
. Wel zag ik hier van de week op het forum een bericht voorbij komen van een moderator dat er een storing is mbt Netflix, maar het precieze weet ik er niet van. Het houdt hier helaas voor me op..

Groet,
Evert
@Evert96 bedankt voor je snelle reactie!

Het afmelden op alle apparaten is gelukt want ik moest me overal weer opnieuw aanmelden.

Ik zal vanmiddag ff contact opnemen met de Klantenservice van Ziggo.

Fijn weekend!

Groet,
Mark
Reputatie 4
Badge +8
Helder, jammer dat het niet heeft gewerkt!

Ik ben benieuwd wat de klantenservice gaat doen.

Jij ook een fijn weekend!☃
Ik wou even Netflix kijken op de extra media box op mijn slaapkamer en Netflix werkt opeens niet meer!'?
Heb deze extra aangeschaft een maand geleden om Netflix te kunnen kijken op de slaapkamer dus...

De melding erbij: 'We waren te ijverig met activeren'.

Dit is toch niet te geloven. Ziggo jullie zijn echt .... prutsers! Testen jullie niet eerst software? Dit is diep triest! Je zou het bijna niet geloven.. Hoe lang zou dit weer gaan duren... 😤
Reputatie 4
Badge +10
Zelfs na testen kan er soms iets vreemds gebeuren, helaas. @Xtro
Precies en dan fix je de boel met een update. Maar ga niet alles weg halen! Het werkte niet vlekkeloos, maar ik kon wel kijken.
Goedenavond, Zojuist doorverwezen vanuit ZiggoChat naar ZiggoCommunity.
Uiteindelijk deze Topic gevonden, dat scheelt er weer 1 aanmaken.

TO THE POINT;
Zojuist mijn overstap fysiek verzorgt/geïnstalleerd, kom ik er net achter dat NETFLIX niet op mijn extra media XL box staat. Dit was wel afgesproken bij het afsluiten van mijn contract. Zojuist op de ZiggoChat kon mij men niets meer aangeven, dan dat deze App niet actief is, en deze ook op korte termijn niet actief gaat worden.. maar wanneer dan wel? #Zeewolde

Jammer van deze "valse start". Kan iemand mij hier wel meer informatie over geven? Ik wil wel graag richting de finishlijn zonder te lang aan de kant te moeten zitten afwachten.
Reputatie 4
Badge +10
@Minstreel

Netflix heeft gewerkt op de extra Mediabox, maar is tijdelijk van de extra Mediabox gehaald vanwege niet goed werken.
Er wordt gewerkt aan een oplossing om hem snel weer beschikbaar te krijgen op de extra Mediabox.
Beste Minstreel, U bent niet de enige. Ik heb de extra Mediabox ook genomen puur voor de werkende Netflix app. Laten we hopen dat er snel een oplossing komt.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics