Beantwoord

Hoe beluister je radiozenders met de Mediabox XL

Reputatie 5
Badge +3
  • Gedreven Raadgever
  • 615 reacties
Ik luister haast nooit radio, via de mediabox en TV. Maar laatst vroeg mijn zoon om de radio aan te zetten met kerstmuziek tijdens het eten. Nou dat lukte dus niet, ik heb de zenders in de gids staan, maar als ik dan op oké druk gebeurt er niets?
vroeger kon ik nog radio luisteren met tv en humax maar met de mediabox dus niet....
Misschien ben ik dom, maar hier snap ik niets van.
icon

Best beantwoord door Alfons Verbiest 26 december 2018, 22:42

De radiozenders via de Mediabox beginnen bij 801. De zender met kerstliedjes zit op 907.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
@Be rt ??
Reputatie 7
Badge +31
@jethea Wat gebeurt er als je 806 intoetst op je afstandsbediening?
Reputatie 3
Badge +4
De radiozenders via de Mediabox beginnen bij 801. De zender met kerstliedjes zit op 907.
Reputatie 5
Badge +3
Be rt schreef:

Super, dat gaat wel goed, maar waarom lukt het dan niet als je een zender opzoekt via de gids en dan op oké drukt.
Reputatie 5
Badge +3
jethea schreef:

Be rt schreef:

Super, dat gaat wel goed, maar waarom lukt het dan niet als je een zender opzoekt via de gids en dan op oké drukt.

Laat ook maar, ik toets gewoon 801 en klik verder met de ch toets, op de gidstoets staat namelijk TV gids en is denk ik dan ook alleen voor de TV. Dank jullie allemaal voor je antwoord. Ik had bepaalde radiozenders ook in mijn vaforieten gezet en haal die er dus maar weer uit, want ook dat werkt niet.....Jammer, had wel handig geweest.
Reputatie 4
Hi Jethea, het is misschien wat vreemd, maar het is inderdaad niet mogelijk vanuit de tv-gids naar de radiozenders te gaan. Wanneer je uit de tv-gids bent en het kanaal intoets kom je er gelukkig wel. Veel luisterplezier! 🙂