ramby

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Herinnering instellen?

Ik had eerst een cisco en als ik dan een herinnering instelde voor een programma dan ging ie automatisch op die tijd naar die zender toe. Nu krijg ik op de mediabox alleen een herinnering in het beeld te zien en veranderd ie dus niet van zender. Weet iemand of ik dan kan veranderen zodat ie naar de zender gaat die ik als herinnering op heb gegeven?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arie_O

Level 1
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
De herinnering verschijnt links boven in het beeld.
Op het moment dat er op oke wordt gedrukt, springt deze automatisch naar de betreffende zender.
gr. Arie

Bekijk in context

36 Reacties 36
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Dat kan nog niet veranderd worden.
Het is wel de bedoeling dat het in een van de komende updates veranderd wordt, maar waarschijnlijk kan een Ziggo-medewerker daar meer over vertellen.
Minke Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1526Posts
  • 78Oplossingen
  • 14Likes
Het zou kunnen dat het in een komende update meegenomen wordt. Er wordt gekekeken naar het belang van wijzigingen voor de komende updates en wellicht wordt dit meegenomen. Voor nu is er nog niet een andere optie, ramby.
Erik51

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Minke Ziggo wrote:
Het zou kunnen dat het in een komende update meegenomen wordt. Er wordt gekekeken naar het belang van wijzigingen voor de komende updates en wellicht wordt dit meegenomen. Voor nu is er nog niet een andere optie, ramby.


Ik hoop het van harte dat dit gebeurt.

Mijn vriendin en ik ergeren ons rot dat deze mogelijkheid nog steeds ontbreekt.. 9 van de 10 keer gebeurt het dat we een herinnering instellen en het compleet missen omdat het niet erg duidelijk in beeld komt zoals we gewend zijn van de Humax.
Het niet overschakelen naar de zender is een groot gemis.
Kom maar op met die update.

Fijne Paashaasdagen gewenst!
Minke Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1526Posts
  • 78Oplossingen
  • 14Likes
Fijne paasdagen, Erik51. Ik snap dat het ergerlijk is wanneer je gewend bent aan een ander apparaat en hoop voor jullie dat er verandering aan gaat komen. We gaan het zien 🙂
Laan

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op kanaal 404 een herinnering gezet i.v.m. formule 1 ,dit kanaal had Ziggo open gesteld voor iedere abonnee .
Als ik nu op de OK knop druk ga ik wel naar de zender maar omdat ik geen abonnee ben van Ziggo sport zie ik dus niets meer op deze zender sinds die dag dat het een open kanaal was.
Ik wil dit nu uitschakelen maar dat is met geen mogelijk te realiseren omdat er maar 3 mogelijkheden zijn.nl.Informatie,Toevoegen aan favorieten en Vergelijkbaar.
Op de zenders waar ik wel een abonnement op heb is dit wel uit te schakelen.
Hoe kan ik dit probleem op lossen.:@
Ricodol74

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Erik51 wrote:
Minke Ziggo wrote:
Het zou kunnen dat het in een komende update meegenomen wordt. Er wordt gekekeken naar het belang van wijzigingen voor de komende updates en wellicht wordt dit meegenomen. Voor nu is er nog niet een andere optie, ramby.


Ik hoop het van harte dat dit gebeurt.

Mijn vriendin en ik ergeren ons rot dat deze mogelijkheid nog steeds ontbreekt.. 9 van de 10 keer gebeurt het dat we een herinnering instellen en het compleet missen omdat het niet erg duidelijk in beeld komt zoals we gewend zijn van de Humax.
Het niet overschakelen naar de zender is een groot gemis.
Kom maar op met die update.

Fijne Paashaasdagen gewenst!


Ik heb sinds kort ook de Mediabox en het is dus nog altijd niet aangepast. dit is echt wel iets wat ze mee moeten gaan nemen, want de herinnering is te klein in beeld en vaak ook veel te kort, hierdoor zie je het simpelweg niet, omdat het op zo'n plaats staat/komt, dat je er simpelweg overheen kijkt, beter zou het dan zijn zoals nu met het automatisch uitschakelen van de box, dit komt meteen half in beeld.

uiteraard is het nog altijd beter dat als je een herinnering instelt hij automatisch overschakelt naar deze herinnering, ook omdat je niet voor niets die herinnering instelt, om het zelf niet te vergeten
Laan

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Afwachten dus maar 🙂
zwaantje

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kijken wanneer dit gebeurt het is nu al weer augustus
Laan

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is nog steeds niet veranderd,ik krijg nog steeds herinneringen in beeld die niet kan veranderen.Dit is irritant .:(
zwaantje

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
of een geluid erbij dat als je bezig bent dat je dit hoort ...kun je hem alsnog overzetten?
Arie_O

Level 1
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
De herinnering verschijnt links boven in het beeld.
Op het moment dat er op oke wordt gedrukt, springt deze automatisch naar de betreffende zender.
gr. Arie
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Arie_O wrote:
De herinnering verschijnt links boven in het beeld.
Op het moment dat er op oke wordt gedrukt, springt deze automatisch naar de betreffende zender.
gr. Arie


Ja, klopt, maar dan moet je het wel zien en die handeling doen. Vergeet je dat, verdwijnt de melding, en blijft de box dus op de zender staan waar deze op staat. Bij de Humax is het zo dat de melding even blijft staan, en de decoder automatisch overschakelt als je geen handeling onderneemt. Dat is wat men graag wil, al heeft dat soms ook zijn nadelen...

Mvg. Willem.
geert w.w

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo die update moet er snel komen anders gaat dit klanten kosten ziggo !!

Minke Ziggo Moderator 1457 reacties 7 maanden geleden
Het zou kunnen dat het in een komende update meegenomen wordt. Er wordt gekekeken naar het belang van wijzigingen voor de komende updates en wellicht wordt dit meegenomen. Voor nu is er nog niet een andere optie, ramby.
Leuk
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
geert w.w wrote:
Hallo die update moet er snel komen anders gaat dit klanten kosten ziggo !!

Of die update er komt is de vraag. Er is een keuze gemaakt. Met de oude apparaten werd automatisch overgeschakeld naar het nieuwe kanaal. Dat werd door sommigen als hinderlijk ervaren, omdat ze het programma waarnaar ze zaten te kijken toch eerst wilde afzien. Met de Horizonbox kunt u nu zelf een beslissing nemen, doorkijken of overschakelen. Ik denk dat de meerderheid die keuze het beste vindt.

Waarom dat klanten gaat kosten zie ik niet. Als een klant een nieuwe mediabox krijgt met andere functies is het een kwestie van even wennen, meer niet.
geert w.w

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het makkelijkst zou zijn als er een update kwam met beide keuze mogelijkheden zodat iedereen tevreden is !
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
geert w.w wrote:
het makkelijkst zou zijn als er een update kwam met beide keuze mogelijkheden zodat iedereen tevreden is !

Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar ik wil soms direct overschakelen en in een aantal gevallen eerst even verder kijken naar het lopende programma.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Jan F. wrote:
geert w.w wrote:
het makkelijkst zou zijn als er een update kwam met beide keuze mogelijkheden zodat iedereen tevreden is !

Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar ik wil soms direct overschakelen en in een aantal gevallen eerst even verder kijken naar het lopende programma.


Maar ook dat kan toch? Bij de Humax zie je de melding, en heb je redelijk lang de tijd te annuleren, en dus te blijven kijken naar dat, wat je aan het kijken was. Klik je op Oke of doe je niets, schakelt deze over. En ook dat gebeurt uiteraard pas als je zelf! een herinnering hebt vastgelegd. Ik zie dus niet waarom het verkeerd zou zijn dat de box, weliswaar na een bedenktijd, zou overschakelen, en waarom men dat als nadeel ziet, want dat werkt toch pas als je daar zelf voor hebt gekozen??

Mvg. Willem
geert w.w

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja humax
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
geert w.w wrote:
ja humax


Hoe bedoel je dit?

Dat kan bij de Horizon toch ook? Zo'n geavanceerd apparaat moet dat zeker aan boor kunnen hebben.

mvg. Willem
Ondersteuning Humax

Uitgelicht topic