Beantwoord

Herinnering instellen?

• 18 maart 2016
  • 33 Reacties
  • 6500x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

33 Reacties

Idd Hutjeflut. Ik heb inmiddels dus mijn Humax weer aangesloten en wat een opluchting.

Ik snap ook niet dat het niet opgelost kan worden met een update en dan bv ook nog de keus geeft om in te stellen of je alleen de herinnering wilt of dat hij bij een herinnering ook auto omspringt. Moet toch mogelijk zijn.

Hoe dan ook, zolang die mogelijkheid niet wordt toegevoegd blijf ik een tevreden Humax gebruiker. (Kun je trouwens wel reclames mee doorspoelen op de commerciële zenders maar dat terzijde in deze 😛 )
Reputatie 7
Badge +19
Mooi te zien dat er nog wat Humax decoders in gebruik blijven. Heb ik ook nog wat 'werk' :)

Mvg. Willem
Ondersteuning Humax
Leuk Willem, Zou je er graag nu een vraag over stellen (Humax dus) maar weet er geen.

OHWWWW, valt me er net eentje in: Waarom is dat geluid zo zacht van de Humax? (maar hoort natuurlijk in deze topic niet thuis 😞 😛
Reputatie 7
Badge +19
Het geluid van de Humax is normaal, maar in bepaalde gevallen werkt de volume regeling, of beter, de uitgangssterkteregeling nog. Het is dus raadzaam het volume op de Humax voluit te zetten, en het volume verder te regelen op Tv, receiver etc.

Zo voorkom je ook volume verschillen tussen zenders in stereo en Dolby Digital 5.1, en het verschil met andere bronnen.

Gr. Willem
Heb het geprobeerd en werkt idd. Thanx Willem voor je tip (y)
Reputatie 7
Badge +19
Dag Beatim

Graag gedaan. Mooi dat het voor elkaar is.

Gaan we nu maar weer on topic :)

Gr. Willem
Sinds kort overgestapt naar de Mediabox XL en de onduidelijke herinnering is echt een gemis.

Hoe moeilijk kan het zijn om een duidelijke melding/popup in (midden) beeld te geven?
Het zou helemaal mooi zijn als de gebruiker bij de opties zelf kan instellen of er automatisch geschakeld moet worden naar de zender waarvoor de herinnering is ingesteld.

Is er ergens een mogelijkheid om wensen in te dienen of als gebruiker prioriteit van features te beïnvloeden?
Reputatie 7
Badge +35
@pverhoeven Alle opmerkingen die hier geplaatst worden, worden binnen een aantal werkdagen gelezen en meegenomen voor verbetering, op welke termijn, welke verbetering plaatsvindt is gissen, maar ik ben al wel een aantal verbeteringen tegengekomen in latere softwareversies.