Beantwoord

Herinnering instellen?

• 18 maart 2016
  • 33 Reacties
  • 6500x Bekeken

Ik had eerst een cisco en als ik dan een herinnering instelde voor een programma dan ging ie automatisch op die tijd naar die zender toe. Nu krijg ik op de mediabox alleen een herinnering in het beeld te zien en veranderd ie dus niet van zender. Weet iemand of ik dan kan veranderen zodat ie naar de zender gaat die ik als herinnering op heb gegeven?
icon

Best beantwoord door Arie_O 15 augustus 2016, 15:49

De herinnering verschijnt links boven in het beeld.
Op het moment dat er op oke wordt gedrukt, springt deze automatisch naar de betreffende zender.
gr. Arie
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

33 Reacties

Reputatie 6
Badge +6
Dat kan nog niet veranderd worden.
Het is wel de bedoeling dat het in een van de komende updates veranderd wordt, maar waarschijnlijk kan een Ziggo-medewerker daar meer over vertellen.
Reputatie 5
Het zou kunnen dat het in een komende update meegenomen wordt. Er wordt gekekeken naar het belang van wijzigingen voor de komende updates en wellicht wordt dit meegenomen. Voor nu is er nog niet een andere optie, ramby.
Reputatie 1
Het zou kunnen dat het in een komende update meegenomen wordt. Er wordt gekekeken naar het belang van wijzigingen voor de komende updates en wellicht wordt dit meegenomen. Voor nu is er nog niet een andere optie, ramby.

Ik hoop het van harte dat dit gebeurt.

Mijn vriendin en ik ergeren ons rot dat deze mogelijkheid nog steeds ontbreekt.. 9 van de 10 keer gebeurt het dat we een herinnering instellen en het compleet missen omdat het niet erg duidelijk in beeld komt zoals we gewend zijn van de Humax.
Het niet overschakelen naar de zender is een groot gemis.
Kom maar op met die update.

Fijne Paashaasdagen gewenst!
Reputatie 5
Fijne paasdagen, Erik51. Ik snap dat het ergerlijk is wanneer je gewend bent aan een ander apparaat en hoop voor jullie dat er verandering aan gaat komen. We gaan het zien 🙂
Op kanaal 404 een herinnering gezet i.v.m. formule 1 ,dit kanaal had Ziggo open gesteld voor iedere abonnee .
Als ik nu op de OK knop druk ga ik wel naar de zender maar omdat ik geen abonnee ben van Ziggo sport zie ik dus niets meer op deze zender sinds die dag dat het een open kanaal was.
Ik wil dit nu uitschakelen maar dat is met geen mogelijk te realiseren omdat er maar 3 mogelijkheden zijn.nl.Informatie,Toevoegen aan favorieten en Vergelijkbaar.
Op de zenders waar ik wel een abonnement op heb is dit wel uit te schakelen.
Hoe kan ik dit probleem op lossen.:@

Ik hoop het van harte dat dit gebeurt.

Mijn vriendin en ik ergeren ons rot dat deze mogelijkheid nog steeds ontbreekt.. 9 van de 10 keer gebeurt het dat we een herinnering instellen en het compleet missen omdat het niet erg duidelijk in beeld komt zoals we gewend zijn van de Humax.
Het niet overschakelen naar de zender is een groot gemis.
Kom maar op met die update.

Fijne Paashaasdagen gewenst!

Ik heb sinds kort ook de Mediabox en het is dus nog altijd niet aangepast. dit is echt wel iets wat ze mee moeten gaan nemen, want de herinnering is te klein in beeld en vaak ook veel te kort, hierdoor zie je het simpelweg niet, omdat het op zo'n plaats staat/komt, dat je er simpelweg overheen kijkt, beter zou het dan zijn zoals nu met het automatisch uitschakelen van de box, dit komt meteen half in beeld.

uiteraard is het nog altijd beter dat als je een herinnering instelt hij automatisch overschakelt naar deze herinnering, ook omdat je niet voor niets die herinnering instelt, om het zelf niet te vergeten
Afwachten dus maar 🙂
kijken wanneer dit gebeurt het is nu al weer augustus
Het is nog steeds niet veranderd,ik krijg nog steeds herinneringen in beeld die niet kan veranderen.Dit is irritant .:(
of een geluid erbij dat als je bezig bent dat je dit hoort ...kun je hem alsnog overzetten?
Reputatie 2
Op het moment dat er op oke wordt gedrukt, springt deze automatisch naar de betreffende zender.
gr. Arie
Reputatie 7
Badge +19
gr. Arie

Ja, klopt, maar dan moet je het wel zien en die handeling doen. Vergeet je dat, verdwijnt de melding, en blijft de box dus op de zender staan waar deze op staat. Bij de Humax is het zo dat de melding even blijft staan, en de decoder automatisch overschakelt als je geen handeling onderneemt. Dat is wat men graag wil, al heeft dat soms ook zijn nadelen...

Mvg. Willem.
Hallo die update moet er snel komen anders gaat dit klanten kosten ziggo !!

Minke Ziggo Moderator 1457 reacties 7 maanden geleden
Leuk
Reputatie 7
Badge +26
Hallo die update moet er snel komen anders gaat dit klanten kosten ziggo !!

Of die update er komt is de vraag. Er is een keuze gemaakt. Met de oude apparaten werd automatisch overgeschakeld naar het nieuwe kanaal. Dat werd door sommigen als hinderlijk ervaren, omdat ze het programma waarnaar ze zaten te kijken toch eerst wilde afzien. Met de Horizonbox kunt u nu zelf een beslissing nemen, doorkijken of overschakelen. Ik denk dat de meerderheid die keuze het beste vindt.

Waarom dat klanten gaat kosten zie ik niet. Als een klant een nieuwe mediabox krijgt met andere functies is het een kwestie van even wennen, meer niet.
het makkelijkst zou zijn als er een update kwam met beide keuze mogelijkheden zodat iedereen tevreden is !
Reputatie 7
Badge +26
het makkelijkst zou zijn als er een update kwam met beide keuze mogelijkheden zodat iedereen tevreden is !
Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar ik wil soms direct overschakelen en in een aantal gevallen eerst even verder kijken naar het lopende programma.
Reputatie 7
Badge +19
Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar ik wil soms direct overschakelen en in een aantal gevallen eerst even verder kijken naar het lopende programma.

Maar ook dat kan toch? Bij de Humax zie je de melding, en heb je redelijk lang de tijd te annuleren, en dus te blijven kijken naar dat, wat je aan het kijken was. Klik je op Oke of doe je niets, schakelt deze over. En ook dat gebeurt uiteraard pas als je zelf! een herinnering hebt vastgelegd. Ik zie dus niet waarom het verkeerd zou zijn dat de box, weliswaar na een bedenktijd, zou overschakelen, en waarom men dat als nadeel ziet, want dat werkt toch pas als je daar zelf voor hebt gekozen??

Mvg. Willem
ja humax
Reputatie 7
Badge +19
ja humax

Hoe bedoel je dit?

Dat kan bij de Horizon toch ook? Zo'n geavanceerd apparaat moet dat zeker aan boor kunnen hebben.

mvg. Willem
Ondersteuning Humax
ik heb geen humax , ik vind het makkelijker als je via de horizonbox een herinnering kunt instellen en dat de box er dan ook heen gaat als het programma begint .
Reputatie 7
Badge +19
Oké,

duidelijk. Het berichtje ontging me eerder even.

Mvg. Willem
Kan Ziggo aangeven of en wanneer deze onmisbare optie wordt toegevoegd? 😠
Reputatie 7
Badge +19
Hopelijk kan een van de moderators daar een antwoord op geven.

Maar het is en goed punt dat ik meteen noteer en morgen meeneem. Dat werkt wellicht nog beter. Ik hoop dat men hier een bevredigend antwoord op kan geven.

Wordt vervolgd...

Mvg Willem
Ondersteuning Humax
Ik heb sinds afgelopen dinsdag de Horizonbo. Had de Humax en dit is dus werkelijk iets dat ik mis (dat auto overschakelen bij een herinnering dus).
Ik heb er vandaag nog over gebeld want ben van plan om de Horizon weer af te zeggen en mijn Humax te gaan gebruiken. (alleen probje met mijn afstandbediening maar dan bestel ik die wel nieuw)

Als de Horizon idd bij een herinnering auto naar de geplande zender zou springen, dan zou ik nu niet zo in dubio zitten want verder ben ik best tevreden. Is werkelijk een gemis op de Horizon, vind ik.

Ik denk er nog ff over na maar denk stiekem al dat die box retour gaat en ik mijn Humax weer aansluit.
Helemaal mee eens....
Als ik een euro terug kreeg voir iedere keer dat ik die waardeloze melding mis en dus mijn programma was de horizon tv gratis.
Dit werkt gewoon niet. Ik kijk immers niet aandachtig tot mijn programma dus zie ik die hele melding ook niet.
Ik zap wat maak koffie of eten doe wat anders tot ik mijn programma hoor. Althans hoorde.

Er is geen reden om dit niet te veranderen. Als je de gebruiker gewoon ouderwets 2 minuten geeft om te anuleren is er niets aan de hand en is niemand geirriteerd dat het vanzelf gaat.

Belachelijk dat wel steeds de prijs verhoogd kan worden ondanks dat het aanbod minder word maar er nog steeds geen fatsoenlijke software op die box draait.
Na jaren en jaren nog steeds missende of verkeerd werkende functies en onlogische menus waar meer cliks nodig zijn dan noodzakelijk of bij de vorige box het geval was.
Slimme box domme software steeds hogere prijs...

Kan ik nog een ouderwetse cisco krijgen? Die werkte sneller en gebruikte overigens ook nog eens 28 watt minder.
Scheeld me ook weer 45 euro stroom per jaar.

Komop ziggo doe eens iets waar klanten wel om vragen.