Truckers1977

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Herhaaldelijk Foutcode 2020

Ik heb een foutmelding 2020 op mijn tv staan ik heb gebeld en alles 1000x herhaald maar mijn media box blijft online

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hoi @Truckers1977 en een warm welkom hier.

Erg irritant dat de Mediabox XL je in de steek laat. Deze foutcode wil je maar wat graag achter je laten, want dit komt het plezier niet ten goede!

Uit je profiel heb je ik je postcode + huisnummer gehaald en gecheckt of je inmiddels contact hebt gehad. Dat blijkt het geval te zijn en ik zie dat er ook een monteur gepland staat voor morgen. Fijn dat er beweging in zit! Laat je ons weten hoe dit verlopen is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Is er een storing bekend?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Het kan ook duiden op een signaal probleem:

 

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

“maar mijn media box blijft online”  - offline bedoel je, neem ik aan?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hoi @Truckers1977 en een warm welkom hier.

Erg irritant dat de Mediabox XL je in de steek laat. Deze foutcode wil je maar wat graag achter je laten, want dit komt het plezier niet ten goede!

Uit je profiel heb je ik je postcode + huisnummer gehaald en gecheckt of je inmiddels contact hebt gehad. Dat blijkt het geval te zijn en ik zie dat er ook een monteur gepland staat voor morgen. Fijn dat er beweging in zit! Laat je ons weten hoe dit verlopen is?

Uitgelicht topic