Vraag

Herhaaldelijk Foutcode 2020

  • 17 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb een foutmelding 2020 op mijn tv staan ik heb gebeld en alles 1000x herhaald maar mijn media box blijft online


3 Reacties

Reputatie 7
Badge +12

Is er een storing bekend?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Het kan ook duiden op een signaal probleem:

 

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

 

 

“maar mijn media box blijft online”  - offline bedoel je, neem ik aan?

Reputatie 5

Hoi @Truckers1977 en een warm welkom hier.

Erg irritant dat de Mediabox XL je in de steek laat. Deze foutcode wil je maar wat graag achter je laten, want dit komt het plezier niet ten goede!

Uit je profiel heb je ik je postcode + huisnummer gehaald en gecheckt of je inmiddels contact hebt gehad. Dat blijkt het geval te zijn en ik zie dat er ook een monteur gepland staat voor morgen. Fijn dat er beweging in zit! Laat je ons weten hoe dit verlopen is?

Reageer