HOTWINGS888Ok, je hebt problemen met Spotify Connect op de HEOS.
Het apparaat komt niet in beeld bij 'Beschikbare apparaten' in de Spotify App.
Ik heb even een quick scan gedaan van Manual, Denon Support en Forums over dit.
Manual: niks. Forums & Denon Support: een hoop bewijsbare onzin.
Niet snel iets helders & de geur van: het werkt (soms) niet goed.
Een vast Ip geven aan de HEOS
lijkt een mogelijke oplossing te zijn, maar
dat is niet zeker.
Een instruktie hoe dit gaat zag ik niet zo snel.
Omdat jij en ik niet weten hoe een vast Ip instellen
precies moet op de HEOS,
heb ik voor het gemak het volgende voorstel.
De HEOS is een Bluetooth device, right?
Maak dan met je Phone of Tablet, waarop je de Spotify App
gebruikt, een Bluetooth Connectie met de HEOS.
Zie ook:
https://support.spotify.com/nl/listen_everywhere/on_speaker/spotify-and-bluetooth/
Is dit wat voor je?
Daarna kun je rustig verder gaan uitzoeken of het ook kan werken via Spotify Connect.
Gr Han
NOOT volgens Spotify zou Spotify Connect op de HEOS moeten werken.
Zegt niet alles.
https://www.spotifygear.com/type/speakers/