linnemore

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HBO series kijken via Mediabox XL

een HBO serie die ik volg is niet makkelijk terug te vinden. op de ipad vind ik het onder het kopje ‘saved’ maar via de ziggo mediabox xl kan ik niet ontdekken hoe het moet anders dan met een search opdracht.
9 Reacties 9
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Een serie wil je natuurlijk makkelijk en snel verder kijken! Om welke serie gaat het en op welke manier probeer je deze te vinden?
linnemore
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste sander,

fijn dat je reageert.
ik zie niet in waarom je de precieze HBO serie wilt weten maar het gaat om SUCCESSION. inmiddels weet ik waar en hoe het te vinden is op de tv.
ook realiseer ik me dat het bij NETFLIX ook zo gaat, met veel te veel kliks en geen directe/makkelijke toegang tot de bewaar/kijk lijst .
bij NETFLIX weet ik mijn kijk lijst te vinden op de TV, bij HBO niet.
is er een bewaar/kijk lijst op de TV voor HBO? en zo ja, hoe kan ik het vinden?
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes
linnemore Super dat je de serie inmiddels ook op de Mediabox XL hebt kunnen vinden. De Mediabox XL heeft geen optie om een bewaar/kijk lijst te maken. Ik wens je veel kijkplezier met Succession!
linnemore
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hm... en bedankt voor de uitvoerige hulp.
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes
Op de Community denken we graag met je mee, zo te zien was je ons deze keer al voor! Loop je in de toekomst opnieuw eens ergens tegenaan, laat het hier gerust weten!
linnemore
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wordt er trouwens nog wat gedaan met problemen die gebruikers tegenkomen? het lijkt alsof er gedacht wordt dat het zo goed is, wat betreft de navigatie, niets meer aan te doen.

ik krijg nu ook herhaaldelijk een mail dat er een nieuwe bericht is wat het geval niet blijkt te zijn!
maar misschien ligt het aan upcmail die een mail gelezen op een apparaat als niet gelezen op de ander apparaten toont. ook alweer een dingetje.
maar nu hou ik op met mopperen.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi linnemore, we luisteren zeker naar de wensen van onze gebruikers. Zij zijn immers degenen die een app, mediabox of andere dienst gebruiken. Op de Community hebben we het Klantpanel, waarin je mee kan testen voor nieuwe software en producten en diensten.

Natuurlijk maken we een afweging; wat is er technisch mogelijk, waar gaan de trends heen op lange termijn, waar lopen de meeste gebruikers tegenaan etc.
linnemore
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
fijn dat te weten. ik heb me ingeschreven voor het klantpanel, maar even nog een stukje feedback....

eergisteren heb ik per ongelijk mijn hele lijst van geplande uitzendingen gewist door de ondoorgrondelijke keuze van ziggo die mogelijkheid te bieden op de verkeerde plek. en dat met een onduidelijke vraag die pas achteraf duidelijk werd toen alles al gewist was en ik me realiseerde dat het een tijd geleden ook al gebeurt was. de keuze alle geplande programma's en series te deleten moet echt ergens anders gegeven worden want een fout is snel gemaakt.

dit kon vroeger ook gebeuren bij de lijst van al opgenomen programma's en gelukkig is dat verholpen en kun je nu niet alle verschillende opgenomen programmas per ongeluk deleten wanneer je maar 1 opname of alles van een serie kwijt wil.

maar nu dus.... tot tien tellen en weer alles proberen na te gaan, op te zoeken en op te nemen. niet fijn en ik hoop op beterschap.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Dat is goede feedback. Dat gebeurt je hopelijk niet weer. Ik snap dat je dit liever anders ziet, zodat je er niet zo snel op klikt. Bedankt voor je suggestie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic