Annet66

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Haperingen van geluid tijdens reclameblokken

Eerder gemeld en gesloten. Gaat om geluidshaperingen bij Rtl-zenders en reclame. Instellingen van ziggobox staan op dolby-uit.
Is Ziggo hier nog steeds mee bezig? Is er enig idee of een verbetering volgt en op welke termijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
10 december is het ticket afgemeld, deze storing is opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren hoor ik het graag!

Bekijk in context

7 Reacties 7
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Annet66
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat vervelend dat je daar nog steeds last van hebt. Ik weet niet waarom je eerdere topic is gesloten, was het toch wel opgelost? Of Ziggo er nog mee bezig is dat weet ik eigenlijk niet en weet ook niet wat je in je vorige topic allemaal al hebt gedaan om het te kunnen voorkomen? Wat heb je allemaal al gedaan?

Kunnen we in de tussentijd wachten op een moderator, misschien dat die een antwoord voor je heeft en de box kan uitlezen.
Annet66
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank, wij hebben nog niet veel gedaan..de oplossing in de eerdere topics was een tijdelijke om het geluid van dolby naar stereo te zetten. Dit staat al zo bij ons. Daarom mijn vraag of t al verholpen zou moeten zijn of dat Ziggo daar nog steeds mee bezig is, omdat ik niet kan reageren op de eerdere topics. Ik hoor t graag van Ziggo....
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Goede vraag, als iemand het weet dan zal daar wel antwoord op komen.
Incl. die van een moderator. Laten we hopen dat het inmiddels is opgelost. Overigens, oude topics zijn sinds vandaag ook terug te kijken bij het Archief!

Misschien staat die hier nog bij: https://community.ziggo.nl/community-archief-226
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes
Hallo Annet66,

Volgens mij ben je op zoek naar dit topic. Hierin geeft mijn collega Serkan een optie om het probleem (tijdelijk) te verhelpen. Als je na zijn tips nog problemen ervaart raad ik je aan om in dat topic een reactie te plaatsen.
Annet66
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Folkert Ziggo Ik kan zo ff geen Serkan vinden tussen de berg reacties (200+)..kan je mss een kopietje sturen? Of mss de datum waar t onheveer staat? En..de topic is gesloten.
King006

Level 1
  • 490Posts
  • 9Oplossingen
  • 110Likes
Annet66,

Dat probleem is door Ziggo opgelost 🙂 zet Dolby maar weer aan. Ziggo had overigens tijdens de problemen de optie Dolby bij de RTL zenders weggehaald.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
10 december is het ticket afgemeld, deze storing is opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren hoor ik het graag!

Uitgelicht topic