KtV

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Handmates tales bekijken op Videoland lukt niet op nieuwe mediabox.

Na 1e x opstarten Videoland App op mijn splinternieuwe mediabox blijft begintitel van serie Handmates tale stilstaan. Geluid loopt wel door. Nog een x proberen: even kort beeld daarna verschijnt een zwart scherm. Netflix werkt wel goed. Wat gaat we mis bij de Videoland app? Hebben anderen dit probleem ook? Heeft het zin dit te melden bij ziggo? Ik zie nl. al veel meldingen over Videoland langskomen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KtV
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
tweede x reset werkt. Hoop voor wat langere tijd.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Het kan gebeuren dat Videoland even moeite hebt, misschien even de Next aan de achterkant van de stroom halen en weer opnieuw opstarten.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey KtV . Welkom hier!
Is het inmiddels gelukt de boel werkend te krijgen en kan je weer genieten van je serie? 🙂
KtV
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het lukt, ook na opnieuw opstarten niet om Videoland aan de praat te krijgen. Nogmaals; Netflix gaat prima. Ik zie een zwart scherm na opstarten en gisteren was de app ruim 20 minuten aan het laden. Ik kijk de serie nu maar op m’n laptop. Hou een wat nare smaak over aan het geheel. Ook omdat meer mensen aangeven dat de App ook bij hen niet goed werkt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hm. Ik ben dit zelf nog niet meer tegen gekomen, maar ik lees natuurlijk niet alle topics hier zelf. Heb je voorbeelden van andere mensen die dit ook melden (topics)?
Is je mediabox via de wifi of bekabeld met het internet verbonden? En heb je de mediabox ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
KtV
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De mediabox is op 24 mei door een Ziggo medewerker geïnstalleerd. Internet loopt via de kabel. Ik niets zelf aangepast dus fabrieksinstellingen terugzetten is niet van toepassing (ga er vanuit dat de installateur de goede keuzes maakt). Ik ben teleurgesteld dat een nieuw apparaat niet goed werkt.
KtV
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verder: zoek maar even op de selectie ‘Videoland’. Zo wordt zichtbaar dat ik niet de enige klant ben met problemen met deze App.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
KtV wrote:
De mediabox is op 24 mei door een Ziggo medewerker geïnstalleerd. Internet loopt via de kabel. Ik niets zelf aangepast dus fabrieksinstellingen terugzetten is niet van toepassing (ga er vanuit dat de installateur de goede keuzes maakt). Ik ben teleurgesteld dat een nieuw apparaat niet goed werkt.


Het gaat er niet zozeer om dat er wellicht instellingen in staan die nu niet goed zijn, maar soms heeft de mediabox even een reset nodig om specifieke problemen te verhelpen. Ik raad dus toch aan om dit even te proberen.
KtV
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
tweede x reset werkt. Hoop voor wat langere tijd.

Uitgelicht topic