1
Vraag
2
Reacties
Rhgb10

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gisteren nieuw pakket aan gesloten en Mediabox XL komt niet online foutcode 1060

Gisteren alles nieuw aangesloten en werkt niet gebeld en ge chat tot ergenis aan toe nu moet ik een week wachten voordat het gaat werken ik heb het idee dat ik aan het lijntje word gehouden hij zou in India opnieuw handmatig ingesteld moeten worden ,ben bang dat het na week nog niet werkt ,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Rhgb10 wrote:
Nee werkt nog steeds niet gisteravond hele avond laten aan staan en weer gebeld met Ziggo nog steeds niet opgelost
Dat is niet goed. Ik ben in de systemen gedoken en heb de fout gespot, en meteen hersteld. We hebben daar ook kort telefonisch contact over gehad en logischerwijs kun je pas vanavond checken of het heeft geholpen. Geef je hier een update hoe het afloopt?

ph2m wrote:
Hier zelfde probleem met code 1001, na 1 dag nog geen verandering, 1 week wachten op de monteur (hopelijk heeft die dan een directe lijn met India :wink:)
Foutcode 1060 heeft te maken met activering, foutcode 1001 heeft te maken met signaalproblemen. Die zaken zijn niet te vergelijken. Een monteur kan een 1001 foutmelding altijd verhelpen, helaas moet je nog even wachten in deze drukke periode.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Mess89

Level 1
  • 226Posts
  • 28Oplossingen
  • 22Likes
Je blijft dus offline zien? Dan is er systeemtechnisch vaak iets fout en moeten ze dat fixen in India ja. Maximaal 72 uur normaliter.
Rhgb10
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hij is wel online het lampje word blauw maar geeft dan foutcode 1060
Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes
Je kunt ook naar de Homepage gaan, daar klik je op het kopje service, daarna op storingen en daar kan je dan de foutcode ivoeren. Als je dat tenminste nog niet gedaan hebt. En mocht het dan niet lukken kan je altijd nog kontakt met Ziggo opnemen. Het is maar een tip.
Rhgb10
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb het ziggo stappenplan al doorlopen en gebeld met Ziggo ik moet gewoon afwachten wat ze morgen in India gaan doen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Rhgb10, welkom op onze Community.

Bij een 1060 code gaat er achter de schermen iets mis met het inregelen van de digitale systemen. De helpdesk kan dat niet verhelpen, er is dan een specialistische afdeling nodig. Het vervelende is vooral dat je er zelf helemaal niets aan kan doen 😞 Dit is niet bepaald het feestje van een nieuw pakket zoals wij dat voor ogen hebben!

Ik hoop dat je goed nieuws voor ons hebt, gaat de box nu wel door de installatie heen?
Rhgb10
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee werkt nog steeds niet gisteravond hele avond laten aan staan en weer gebeld met Ziggo nog steeds niet opgelost
ph2m

Level 4
  • 31Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Hier zelfde probleem met code 1001, na 1 dag nog geen verandering, 1 week wachten op de monteur (hopelijk heeft die dan een directe lijn met India :wink:)
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Rhgb10 wrote:
Nee werkt nog steeds niet gisteravond hele avond laten aan staan en weer gebeld met Ziggo nog steeds niet opgelost
Dat is niet goed. Ik ben in de systemen gedoken en heb de fout gespot, en meteen hersteld. We hebben daar ook kort telefonisch contact over gehad en logischerwijs kun je pas vanavond checken of het heeft geholpen. Geef je hier een update hoe het afloopt?

ph2m wrote:
Hier zelfde probleem met code 1001, na 1 dag nog geen verandering, 1 week wachten op de monteur (hopelijk heeft die dan een directe lijn met India :wink:)
Foutcode 1060 heeft te maken met activering, foutcode 1001 heeft te maken met signaalproblemen. Die zaken zijn niet te vergelijken. Een monteur kan een 1001 foutmelding altijd verhelpen, helaas moet je nog even wachten in deze drukke periode.
Rhgb10
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vanmiddag gebeld door Anne van de Ziggo community iemand die er blijkbaar wel verstand van heeft......Net de box weer opnieuw opgestart en alles werkt, aan zo iemand daar heb je wat aan.....
...hij belt nog terug om een regeling te treffen voor de overlast ben benieuwd...? Heb zeker meer dan 30 keer gebeld met Ziggo.......maar het werkt nu...
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Thanks! Graag gedaan 🙂 Ik heb je een privébericht gestuurd voor de afhandeling!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic